+ Ответить в теме
Показано с 1 по 7 из 7
  1. #1

    Аватар для tsar_
    Информация

    Моя история с воровством талона ТО.

    Остановлен был просто так, при требовании назвать причину остановки и суть совершонного правонарушения (как требует инструкция 111) - "инспектор" придумал : Ваш номер закрыт пластиковой накладочкой .
    И понеслось.....
    В этот ролик не вошло много жестоких кадров!(За полтора часа на морозе, села камера) А в частности, попытки инспектора заламывания рук , с угрозами посадить на 15 суток . Отстояли сотрудники 02, прибывшие на место после сообщения о воровстве.(По общению с ними я понял, что они тоже не уважают ГАИшников, но повлиять на ситуацию не могут)
    Имена убрал из видео, так как оказывается есть в ГАИ воспитанные, знающие законы и порядочные люди.Жаль, что только из старшего командования:(
    После предоставления видео и жалобы руководству этих "блюстителей закона" - дело закрыли, Украденный талон ТО вернули, обещали наказать нарушителей.

  2. #2

    Аватар для tsar_
    Информация
    Выкладываю мою жалобу во все инстанции. А так же, при не большом изменении был бы иск в суд ! (Может кому чё, сгодиться)
    ================================================== ================================================== ==============================

    Прокуратурі Дніпродзержинська
    вул. Губи, 2,м. Дніпродзержинськ, 51925
    Телефон: 32164,37427

    Начальнику ВВБ у Дніпропетровській області
    вул. Набережна Леніна, 18-а 8-(056)-756-57-80

    Начальнику Департамента ДАІ МВС
    вул. Лук’янівська, буд. 62м. Київ, 04171

    Начальнику ВДАІ м. Дніпродзержинська,
    Вул.Магнiтогорьска,6 м. Дніпродзержинськ,

    Могильов А.В.
    Прописаний вул.Киевская,буд. 3/33, 49000
    Дніпропетровська обл.. м.Днiпродзержинськ


    Заява
    На неправомірні дії посадових осіб державної автомобільної інспекції.

    Ця заява, скарга підлягає розгляду на підставі ст.288 ч.3 КУпАП, яка прямо передбачає право особи оскаржити у вищестоящому органі або у вищестоящої посадової особи постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
    Я, Могильов А.В. 06 сiчня 2011 року в 13: 30, їхав автомобілем ДЕУ (М1 Т8880) номерний знак АЕ9999ВР, по вул.Республiканська,. не порушуючи ПДР, і був зупинений інспектором ДАІ.Зазначений співробітник ДАІ представився нерозбірливо, на протиріччя вимогам ч.2 ст.5 Закону України „Про міліцію”, і усі вказані відомості про нього стали відомі пiсля того як я попросив інспектора назвати своє ім’я та посаду. Це оказався молодший лейтенант ВОIЗ ВДАI м.Днiпродзержинська, Незнай Закон Нарушайлович, нагрудний знак ДН-0000.
    Весь діалог з інспекторами вівся за допомогою моєї фотокамери. Незнай З.Н. був поставлений до відома. Сам же інспектор почав знімати мене на особистий мобільний телефон, хоча я заборонив йому це, вказуючи на те, то він порушує 32 статтю Конституції України. Знімаючи мене до початку оформлення ним адміністративних матеріалів, він втручається в моє особисте життя без моєї згоди.
    Відповідно до пункту 2.4 ПДР на вимогу працівника ДАІ зупинився. Пiдiйшовши до мене, працівник ДАІ сказав: «Пред’явіть документи». Я, забажавши реалізувати своє право, передбачене ч.1 ст.16 Закону України „Про дорожній рух”, п.2.14 „в” ПДР, знати причину зупинки транспортного засобу, задав це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь: «У вас номерний знак закритий прозорою пластиковою накладкою і це є порушення правил пдд»
    Согласно 121 статті КУпАП, так як мій номер був чистий і легко можна було побачити символи номерного знаку з відстані більше двадцяти метрів, про всяк випадок я навіть вийшов з машини перевірити і додатково витерти можливу пил. Но це не могло бути законною причиною зупинки, тому що номер був чистий.
    Його не професійні дії на той час вже викликали в мене сумнів в його кваліфікації та відповідності до службового становища.
    У наступні кілька хвилин відбулися лякаючі мене події. Незнайомий мені чоловік , у формі що нагадує інспектора ДАІ, просунувши руку і частину свого тіла у вікно мого особистого автомобіля, без будь яких пояснень відірвав від лобового скла мій талон технічного огляду з логотипом 2012, серії гг № 820870; який належить моєму транспортному засобу і відповідає вимогам стандарту, поки не доведено інше.
    У той момент я припустив, що це напарник молодшого летінанта Незнай З.Н. І зажадав пояснити цей вчинок і представитися. Ця людина відмовилась показати своє посвідчення і пояснити свій вчинок.
    Вважаю такі дії не законними ,Згідно ст.186 Кримінального кодексу такі дії можуть класифікуватися , як Відкрите викрадення чужого майна (грабіж),
    або статтею 365 Криминального кодексу України. Перевищення влади або службових повноважень,Ст.364 УК- Зловжив. Владою, Ст 186 КУпАП- Самоуправство.
    З нагоди не законного заволодіння моїм майном, мною в 14 годин на місце був викликаний наряд міліції 02. Співробітники 02 прибувши на місце залишалися до закінчення спілкування з Незнай З.Н.
    Потiм я пред'явив инспектору документи які він вимгав: посвідчення водія, страховий полiс, реєстраційні документи на автомобіль. Дав можливість перевірити технічний стан автомобіля. Після цього обидва інспектори, наказали мені відкрити капот автомобіля, я відмовився на основі того, що «Працівникам ДАЇ забороняється проведення перевірок технічного стану ТЗ , крім працівників державної авто-технічної служби підрозділів ДАІ МВС України за місцем дислокації ТЗ. » Також згідно зі статтею 35 Закону України Про дорожній рух, . Перевірка технічного стану транспортних засобів проводиться виключно акредитованими в установленому порядку суб'єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію.
    Після цього інспектори почали погрожувати мені, що відберуть автомобіль. Інспектор Незнай З.Н. схопив мене за праву руку і почав з силою заламувати її за спину, повторюючи весь цей час, що зараз затримає мене за Непокору. І доставить мене до райвідділу міліції, посадить мене за грати на строк до 15 діб. За його словами, на це він має право. Співробітники ДАІ мене попередили: «Тобі буде гірше», якщо я не буду виконувати всі накази інспекторів. Згідно зі статтями 28,29 порушені мої Костітуційнi права.
    Під психологічним і фізичним тиском я послухав наказ інспектора. Це можно кваліфікувати, як злочинний наказ інспектора.
    Після відкриття капоту номерні агрегати не перевірялись, але було зауважено, що стоїть газовий редуктор ГБО, а також встановлений прямоточний глушник. I він теж його зафіксує у протоколі. На мої аргументи та заперечування з приводу відсутності системи прямоточного глушника. Про те що я придбав автомобіль, близько п'яти років тому, вже з таким глушником. І у результаті регулярних технічних оглядов, а також останнього який ДЕУ пройшов в кінці 2010 року не ніяких технічних невідповідностей виявлено не було. А також я просив інспектора пояснити мені, яким чином він без різного роду призначених для цього приладів, без знаходження автомобіля на спеціалізованій станції ТО може визначити чи встановлена сістемма прямоток. Відповідь пролунала: «Я це знаю і все!»
    Коли я повідомив співробітникові ДАІ, що буду заявляти клопотання про Про місце розгляду справи, і в мене є офіційні формуляри в потрібному колличестве. Він відповів, що відхиляє, мотивуючи це тим, що воно йому не треба. Чим порушив мої конституційні права громадянина України. Статтю 268 КУпАП.
    Далі інспектор ДАІ Незнай З.Н. агресивним тоном сказав мені що б я не заважав йому і пішов до своєї машини складати протокол про адміністративне правопорушення, передбачене ч1 ст.121. Чим в другий раз грубо порушив мої конституційні права громадянина України. А конкретніше Статтю 268 КУпАП. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
    Крім того, інспектор Незнай З.Н. затримав мене бiльш нiж на 90 хв., не склавши відповідного протоколу про затримання і не зробивши відповідний запис у книгу про затримання. Своїми вищезазначеними діями інспектор ДПС Незнай З.Н. та імовірно його напарник порушили мої права, згідно статті 5, Закону України «Про міліцію».Весь цей час, я знаходився в стані тяжкого психологічного стресу, адже я не знав , що я порушив і на підставі чого був зупинений. Якщо я скоїв правопорушення, то чому не роз’яснили , що саме я порушив і де свідки мого правопорушення?
    На мої регулярні спроби пояснити Незнай З.Н. що газобалонна установка на автомобілі не встановлена. Експлуатація автомобіля виконувалася лише на бензині. Проте в наявності мали місце лише окремі деталі від ГБО , а саме - газовий редуктор . Двигун автомобіля функціонує лише на бензині. Інспектор Незнай З.Н. взагалі ніяк не реагував i мовчки в далеке складав протокол.
    Потім, інспектор Незнай З.Н. довів до мене, що він вилучає у мене талон технічного огляду, хоча в мене його вже не було.
    Знаю, що є постанова постанова кабінету міністрів України від 17 грудня 2008 р. N 1086. Про затвердження Порядку тимчасового вилучення посвідчення водія, талона про проходження державного технічного огляду і ліцензійної картки на транспортний засіб та їх повернення.
    Так от вона була грубо порушена, а зокрема:
    8. У разі тимчасового вилучення талона про проходження державного технічного огляду уповноважена особа складає у двох примірниках протокол про адміністративне правопорушення та проводить на місці виявлення такого правопорушення перевірку технічного стану транспортного засобу, за результатами якої складає акт перевірки зазначеного засобу у двох примірниках. Другі примірники протоколу та акта видаються під розписку водієві, який притягується до адміністративної відповідальності. Другий примiрник акту перевірки менi не видавався i про тимчасове вилучення талона про проходження державного
    технічного огляду уповноважена особа не зробила відповідний запис у
    протоколі про адміністративне правопорушення.
    Та порушено испектором ДАI пункт 10. У разі усунення технічних несправностей транспортного засобу на місці виявлення правопорушення уповноважена особа складає акт перевірки технічного стану транспортного засобу та не вилучає талон про проходження державного технічного огляду, про що робить запис у протоколі про адміністративне правопорушення. Окремі деталі від ГБО , а саме - газовий редуктор я зняв тут же на мiсцi про що і повідомив інспектору.
    Через деякий час менi було надано протокол АЕ1 № 192997 для ознайомлення і підписів. А також постанова АЕ1 №000666 про стягнення штрафа в 350 грн., а у разi не сплати штрафу протягом 15 днiв, стягнути з мене 700 грн. I акт тимчасового вилучення талона про проходження державного технiчного огляду від 06.01.2011року (на бланку серії і номера немає)працівник ДАІ, який вилучил талон вказаний: Майор милицii Наглонарушайло Ю.М. Цей громадянин мені не відомий і чому вписаний в Акт вилучення, з грубими порушеннями законодавства України, теж не вiдомо. Вважаю, що в діях інспектора є явні ознаки, які підлягають під дію ст.366 ККУ, Стаття 366. Службове підроблення 1. Службове підроблення, тобто внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення документів, а також складання і видача завідомо неправдивих документівТа вважаю, що вилучення талона ДТО, у наслідок чого мені була незаконно заборонена експлуатації мого т/з, є навмисним та зі злим наміром.
    Інспектор ДАІ постановив стягнути з мене через 15 діб, у разі несплати штрафу – суму подвійного штрафу, чим перевищив свої права, оскільки примусовим стягненням міліція працівник ДАІ займатися не повинен, а вказівки виконавчий службі надавати поза межами компетенції інспектора ДАІ.
    З протоколом не погодитися була ще одна причина. Незнай З.Н. посилався на порушення п. 31.3а ПДР України.
    31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством:
    а) у разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням вимог стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху.
    Вважаю, що застосування даної норми не може мати місця через те, що Інспектор ДАI в протоколі не зазначив які ж саме стандарти, правила і нормативи, що стосуються безпеки дорожнього руху, були порушені мною.
    Моя вина у нібито скоєному правопорушенні мною визнана не була, а Незнай З.Н. її не довів. Всі його дії по доведенню моєї вини та факту скоєння правопорушенні складалися лише з пред’явлення мені звинувачення у скоєнні правопорушення та складання протоколу про адміністративне правопорушення.
    Матеріали адміністративної справи не містять жодного переконливого та отриманого законним шляхом доказу вчинення мною правопорушення, та складені із значними процесуальними порушеннями.
    Протокол складено з порушенням моїх прав і в сукупністю з безпричинною перевіркою в мене документів не може бути доказом у справі про адміністративне правопорушення.
    Відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов'язок доказу правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.
    За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
    Окрім наведеного при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та інши обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.33 КУпАП .Разом з тим звертаю увагу, що адміністративне стягнення було накладене на мене без урахування характеру вчинених мною правопорушеня, передбаченому санкцією ч. 1 ст. 121 КУпАП. Згідно матеріалів справи обставини, які б обтяжували мою відповідальність, відсутні.
    При цьому мені фактично було відмовлено у будь-якій можливості захисту своїх інтересів, враховуючи те, у якому порядку винесено постанову. Я відчув абсолютну безпомічність перед посадовими (службовими) особами органів державної влади, що підірвало у мене віру у можливість захисту своїх інтересів правовими методами. До того ж, внаслідок неправомірних дій посадової (службової) особи відповідача я був змушений витрачати час на збирання доказів, складання документів, звернення до суду. У мене зірвалися життєві плани. Мені прийшлось змінити спосіб життя і деякий час не можу користуватись автомобілем, я змушений нервуватися, уся ця ситуація (починаючи із незаконної зупинки і винесення постанови щодо мене) є для мене стресовою, і кожна навiть думка о справі призводить до поглиблення цього стресу. Причинену мені таким чином моральну шкоду відшкодувати адекватно та повністю у матеріальній формі неможливо.

    На підставі викладеного, керуючись Цивільним кодексом України, ст.5-7 Закону України „Про звернення громадян”, ст..104, 105 КАСУ, – ст.217 КУпАП.
    Прошу:
    1)Негайно повернути талон ДТО серії гг №0000000, з логотипом "2012";
    2) Скасувати повністю постанову серія АЕ1 №000666 по справі про адміністративне правопорушення від 00.00.2011року та стягнення у вигляді штрафу у розмірі 350 гривень, . Справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.
    3) - Провести службове розслідування із метою з’ясування, чи дійсно співробітник ДПС м-л Незнай Закон Нарушайлович був у наряді 00.00.2011р. о 13 годині 30 хвилин у зазначеному мiстi, та має дозвіл перевіряти технічний стан т/з.
    4)провести розслідування та дати оцінку зазначеним фактам, накласти стягнення на винуватих осіб в рамках діючого законодавства, порушити кримінальну справу відносно винних осіб .
    5)Дати відповідь у порядку та терміни, передбачені ст. 20 Закону України «Про звернення громадян».


    Заява складена у двох примірниках

    загальною кількістю сторінок: 4 (чотири)


    Перелік Додатків до заяви:

    1)копія протоколу серія ВС1 №516297 про адміністративні правопорушення від 00.00.2011року – 2 примірника;
    2)копiя постанови серія АЕ1 №000666 від 00.00.2011року – 2 примірника;
    3) копiя Акту тимчасового вилучення талона про проходження державного технiчного огляду від 00.00.2011року (на бланку серії і номера немає)працівник ДАІ, який вилучил талон вказаний: Майор милицii Наглонарушайло Ю.М. – 2 примірника;

    4)CД диск з відео реєстрацією діалогу з Незнай З.Н. - 2шт

    Відповідно до статті 288 КУпАП України особа яка оскаржує постанову в справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.

  3. #3

    Аватар для Maksi
    Информация
    офигеть, уроды

    после того, как ОНО украло талон - дальше я бы с ними не разговаривал. сразу 102 бы звонил.

  4. #4

    Аватар для tsar_
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Maksi Посмотреть сообщение
    офигеть, уроды

    после того, как ОНО украло талон - дальше я бы с ними не разговаривал. сразу 102 бы звонил.
    Так точно я и поступил . Ребята из 02 приехали не сразу, минут через 30 после звонка !
    Но в дальнейшем не вижу никакого смысла звонков в 02 . Милиция - милицию не сажает за решетку , только прокуратура или служба внутренней безопасности.

  5. #5

    Аватар для Maksi
    Информация
    в чём то согласен
    но прокуратура и свб оперативно не отреагирует на кражу имущества или угон автомобиля ОПГ ГАИ... а 102 обязаны принять заявление о преступлении и выехать на место.

    а кем оказался вот тот борзый бандит, который украл талон ТО?

  6. #6
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Былобы неплохо на видео натести наш логотип..... ну или название сайта накрайняк...
    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!

  7. #7

    Аватар для tsar_
    Информация



    Цитата


    Сообщение от bazar76 Посмотреть сообщение
    Былобы неплохо на видео натести наш логотип..... ну или название сайта накрайняк...
    Ссылочку обязательно на статью сайта выложил на Ютубе !


 
+ Ответить в теме

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх