+ Ответить в теме
Показано с 1 по 9 из 9
  1. #1

    Аватар для tuborg
    Информация

    У Управлінні ДАІ відбувся брифінг стосовно змін у діяльності ДАІ

    29 Вересня 2011 року
    Нажмите на изображение для увеличения
Название: 20110929_173446.jpg
Просмотров: 43
Размер:	23.0 Кб
ID:	563
    Останнім часом,незважаючи на проведену широку роз’яснювальну роботу, навколо питання правомірності зупинок водіїв транспортних засобів співробітниками ДАІ, дуже багато різноманітних тлумачень і припущень. Аби виключити можливі невірні інтерпретації Закону, Управлінням ДАІ 29 вересня проведено брифінг стосовно даного питання.
    Головний інспектор відділу організації роботи ДПС Олег Сірий довів присутнім журналістам, що Законом України «Про міліцію» визначено виключно 12 підстав для зупинки працівниками Державтоінспекції транспортних засобів.

    Довідково:
    підставами для зупинки працівниками Державтоінспекції транспортних засобів є:
    - порушення Правил дорожнього руху водіями;
    - відсутність номерного знака на транспортному засобі або наявність номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів;
    - наявність ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу;
    - наявність даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення;
    - перебування транспортного засобу в розшуку;
    - наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;
    - необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення, свідками якого вони є або могли бути;
    - необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адміністративні правопорушення чи матеріалів дорожньо-транспортних пригод;
    - проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб;
    - виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами;
    - якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;
    - порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.

    Коментуючи кожний пункт окремо, представник ДАІ наголосив, що повноваження працівників ДАІ визначені чітко і зрозуміло.
    При цьому, зазначив Олег Васильович, працівник ДАІ повинен в обов’язковому порядку повідомити водія про причину зупинення транспортного засобу, а у випадку скоєння останнім правопорушення, суть вчиненого правопорушення.
    Також, не допускається безпідставне зупинення працівниками ДАІ транспортних засобів для перевірки їх технічного стану за відсутності ознак про їх технічну несправність.
    Крім того, Олег Сірий нагадав журналістам перелік документів, які працівники ДАІ мають право перевіряти у водіїв транспортних засобів і зазначив, що працівники ДАІ у своїй діяльності керуються виключно законодавством України. Водіям транспортних засобів також не слід забувати, що у них, як і у інших учасників дорожнього руху є як права, так і обов’язки, які вони повинні виконувати.

    29 вересня 2011 року
    Прес-служба Управління
    ДАІ МВС України

    Не забывают, однако, гайцы регулярно напоминать, что теперь они имеют 12 законных причин остановки ТС, но забывают говорить сколько не законных причин могут еще напридумывать
    Последний раз редактировалось tuborg; 29.09.2011 в 16:20.

  2. #2

    Аватар для BMW_M5
    Информация



    Цитата


    Сообщение от tuborg Посмотреть сообщение
    забывают говорить сколько не законных причин могут еще напридумывать
    согласен!
    а вопросик, кстати, страховку просто могут проверять или ничего не изменилось? (только в 3-х случаях)

  3. #3
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация



    Цитата


    Сообщение от BMW_M5 Посмотреть сообщение
    страховку просто могут проверять или ничего не изменилось?
    В этом плане закон о страховании вроде не меняли.

  4. #4

    Аватар для mixaluch
    Информация
    И в каких 3-х случаях...

  5. #5
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Цитата Сообщение от mixaluch Посмотреть сообщение
    И в каких 3-х случаях...
    Вот Вм цитата из закона про страхование...
    З А К О Н У К Р А Ї Н И


    Про обов'язкове страхування цивільно-правової
    відповідальності власників наземних
    транспортних засобів

    Стаття 21. Забезпечення обов'язковості страхування
    цивільно-правової відповідальності


    21.1. З урахуванням положень пункту 21.3 цієї статті на
    території України забороняється експлуатація транспортного засобу
    (за винятком транспортних засобів, щодо яких не встановлено
    коригуючий коефіцієнт в залежності від типу транспортного засобу)
    без поліса обов'язкового страхування цивільно-правової
    відповідальності, чинного на території України, або поліса
    (сертифіката) обов'язкового страхування цивільно-правової
    відповідальності, укладеного в іншій країні з уповноваженою
    організацією із страхування цивільно-правової відповідальності, з
    якою МТ СБУ уклало угоду про взаємне визнання договорів такого
    страхування.


    Стосовно транспортних засобів, які не беруть участі в
    дорожньому русі, укладення договору страхування є необов'язковим.


    Транспортний засіб має відповідати вимогам пункту 1.7
    статті 1 цього Закону з моменту прийняття участі в дорожньому
    русі. На транспортному засобі його власник зобов'язаний розмістити
    спеціальний знак, що надається страховиком при укладенні такого
    договору страхування. Порядок розміщення зазначеного знака
    встановлюється Уповноваженим органом за поданням МТ СБУ.


    Положення цього пункту не поширюється на осіб, які звільнені
    від обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності
    згідно з пунктом 13.1 статті 13 цього Закону.


    21.2. Контроль за наявністю договорів обов'язкового
    страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних
    транспортних засобів здійснюється:


    Державтоінспекцією МВС України під час проведення державного
    технічного огляду, реєстрації (перереєстрації) транспортних
    засобів, а також при складанні протоколів щодо порушень правил
    дорожнього руху (
    1306-2001-п ) та оформленні матеріалів
    дорожньо-транспортних пригод;


  6. #6

    Аватар для BMW_M5
    Информация
    спасибо Вам, Вячеслав!)

  7. #7
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Извините, я Вас всех обманул....
    Закон таки поменяли немного, правда в этот раз в лучшую сторону.
    Читаем.....

    21.2. Контроль за наявністю договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів здійснюється:
    Державтоінспекцією МВС України при складанні протоколів щодо порушень правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) та оформленні матеріалів дорожньо-транспортних пригод; { Абзац другий пункту 21.2 статті 21 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3565-VI ( 3565-17 ) від 05.07.2011 }

    органами Державної прикордонної служби України під час перетинання транспортними засобами державного кордону України.

    21.3. При використанні транспортного засобу в дорожньому русі особа, яка керує ним, зобов'язана мати при собі страховий поліс (сертифікат). Страховий поліс пред'являється посадовим особам органів, визначених у пункті 21.2 цієї статті, на їх вимогу.

    21.4. У разі експлуатації транспортного засобу на території України без наявності чинного поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності особа несе відповідальність, встановлену законом.
    Тоесть на данное время ситуация такая... пунктов которые нас интересуют всего 3, тоесть из выше изложеного делаем вывод... что проверить страховку инспектор может только в таких случаях.

    1. При составлении протокола о нарушении ПДД (а ни как до этого)
    2. При оформлении ДТП
    3. Когда Вы пересекаете границу.

    Вот ссылка на источник...
    http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/law...10533565454309


  8. #8

    Аватар для BMW_M5
    Информация
    а почему акцент на слово "при"? на мой взгляд первый пункт как и в старой версии



    Цитата


    Сообщение от bazar76 Посмотреть сообщение
    при складанні протоколів щодо порушень правил
    дорожнього руху

  9. #9
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация



    Цитата


    Сообщение от BMW_M5 Посмотреть сообщение
    а почему акцент на слово "при"?
    То я так, чтоб было лучше понятно, а для непонятливых ещё и в скобках написал )

    То есть проверить страховку инспектор может только ПРИ составлении протокола, а не просто так, остановить и проверять.... Выделение "при" к самому закону никак не относилась...


 
+ Ответить в теме

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх