+ Ответить в теме
Показано с 1 по 6 из 6
  1. #1
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация

    ДСТУ 4123-2006 Пристрій примусового зниження швидкості "ЛЕЖАЧІЙ ПОЛІЦЕЙСЬКИЙ"

    НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ
    БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ
    ПРИСТРІЙ
    ПРИМУСОВОГО ЗНИЖЕННЯ ШВИДКОСТІ
    ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНОЇ ТЕХНІКИ
    НА ВУЛИЦЯХ І ДОРОГАХ
    Загальні технічні вимоги
    БЕЗОПАСНОСТЬ ДОРОЖНОГО ДВИЖЕНИЯ
    УСТРОЙСТВО
    ПРИНУДИТЕЛЬНОГО СНИЖЕНИЯ СКОРОСТИ
    ДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОЙ ТЕХНИКИ
    НА УЛИЦАХ И ДОРОГАХ
    Общие технические требования
    ROADTRAFFICSAFETY
    ARRANGEMENT
    OF COMPULSORY DECREASE
    OF SPEED IN STREET AND ROAD
    General requirements
    Чинний від 2006-07-01
    1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
    1.1 Цей стандарт поширюється на пристрій примусового зниження швидкості дорожньо-транс*портної техніки на вулично-дорожній мережі і установлює загальні вимоги і правила його засто*совування.
    2 НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ
    У цьому стандарті є посилання на такі стандарти:
    ДСТУ 3090-95 Безпека дорожнього руху. Організація робіт з експлуатації міських вулиць та доріг Загальні положення
    ДСТУ 4100-2002 Дорожні знаки. Загальні технічні умови. Правила застосування
    ГОСТ 15150-69 Машины, приборы и другие технические изделия. Исполнения для различных климатических районов. Категории, условия зксплуатации, хранения и транспортирования в час*ти воздействия климатических факторов внешней среды (Машини, прилади та інші технічні виро*би. Виконання для різних кліматичних районів. Категорії, умови експлуатування, зберігання і транс*портування в частині дії кліматичних чинників довкілля).
    3 ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
    3.1 Пристрій примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки треба виробляти згідно з вимогами цього стандарту та технічною документацією, затвердженою в установленому порядку.
    3.2 Пристрій примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки складається з двох кінцевих елементів та кількох основних елементів, кількість яких залежить від ширини про*їзної частини (ширини смуг для руху в одному напрямку).
    3.3 Конструкція і розміри
    3.3.1 За формою та призначенням елементи примусового зниження швидкості поділяють на:
    вид А — основний елемент (рисунок 1);
    вид Б — кінцевий елемент (рисунок 2).
    3.3.2 За своїми геометричними розмірами елементи примусового зниження швидкості поділя*
    ють на типи І, II, III.
    Таблиця 1 — Види і типи елементів примусового зниження швидкості


    Розміри в міліметрах

    Габаритні розміри Вид А Вид Б
    К L М Р K S
    Тип І 300 — 600 500 30—50 300 — 600 150 — 300 30— 50
    Тип II 600 — 900 500 50 — 70 600—900 300 — 450 50— 70
    Тип III 900—1100 500 70—80 900—1100 450 — 550 70 — 80

    Розміри К і Р обирають із наведеного діапазону у разі конкретного замовлення. Допустимі відхили цих розмірів мають бути ± 5 мм

    Нажмите на изображение для увеличения
Название: polis2.gif
Просмотров: 4104
Размер:	13.9 Кб
ID:	471

    Рисунок 1 Рисунок 2
    3.4 Основні показники та характеристики
    3.4.1 Поверхня пристрою примусового зниження швидкості повинна бути жовтого кольору і бути стійка до витирання, або жовто-чорного кольору із сумарною площею жовтого кольору не менше ніж 30 % від загальної площі поверхні конструкції з елементів примусового зниження швид*кості (рисунки 3 та 4).

    Нажмите на изображение для увеличения
Название: polis3.gif
Просмотров: 3524
Размер:	10.4 Кб
ID:	472

    Рисунок 3 Рисунок 4
    3.4.2 Пристрій примусового зниження швидкості треба розташовувати так, щоб його візуаль*но добре сприймали і ідентифікували учасники дорожнього руху в світлий і темний час доби.
    3.4.3 Щоб унеможливити об'їзд перешкоди смугою зустрічного руху, пристрій примусового зни*ження швидкості монтують перпендикулярно проїзній частині на ширину смуг для руху в одному напрямку, якщо розділову смугу піднято над рівнем проїзної частини. В іншому випадку, пристрій з елементів примусового зниження швидкості встановлюють на всю ширину проїзної частини.
    3.4.4 Конструкція елементів примусового зниження швидкості, а також їхня поверхня мають забезпечувати швидке стікання води та бруду.
    3.4.5 Коефіцієнт зчеплення поверхні елементів примусового зниження швидкості з колесами транспортних засобів має бути не менше ніж 0,3.
    3.4.6 Елементи кріплення виробу до проїзної частини повинні витримувати зсувну силу не менше ніж 4,0 т.
    3.4.7 Елементи примусового зниження швидкості треба виготовляти в кліматичних виконан*нях УХЛ, категорії розміщення 1 згідно з ГОСТ 15150.
    3.4.8 Середній строк служби не менше ніж 5 років.
    3.5 Вимоги до сировини, матеріалів, покупних виробів
    3.5.1Елементи примусового зниження швидкості треба виготовляти з нетоксичного, нерадіо-активного, негорючого, пружного матеріалу із підвищеними фізико-механічними властивостями, що забезпечують цілісність конструкції під час наїзду на них вантажного автомобіля з тиском не мен*ше ніж 60 кг/см2, згідно з нормативними документами, прийнятими у встановленому порядку.
    Дозволено елементи примусового зниження швидкості виконувати із інших матеріалів (бруків*ка, бетон, асфальтобетон тощо) у разі узгодження в установленому порядку в кожному випадку їх конструкції та схеми розміщення.
    3.5.2Елементи примусового зниження швидкості повинні бути стійкі до корозії та паливно-мастильних матеріалів, бути вологостійкі та повинні витримувати температурні коливання від мінус 40 °С до плюс 50 °С.
    3.6 Комплектність
    Комплект постачання повинен містити:
    — основні елементи;
    — кінцеві елементи;
    — засоби кріплення
    3.7 Марковання та паковання
    3.7.1 Кожен елемент примусового зниження швидкості (крім випадків застосування бруківки, бетону, асфальтобетону) повинен мати марковання, що містить таку інформацію:
    — назву продукції;
    — назву країни-виробника;
    — назву підприємства-виробника;
    — юридичну адресу підприємства-виробника;
    — масу нетто, основні розміри;
    — товарний знак підприємства-виробника;
    — дату виготовлення;
    — познаку стандарту (технічних умов), за якими продукцію вироблено.

    3.7.2 Елементи примусового зниження швидкості повинні бути упаковані відповідно до техніч*них умов, розроблених підприємством-виробником.
    3.7.3 Порядок пакування встановлює виробник.
    4 ВИМОГИ БЕЗПЕКИ
    Під час виконання робіт з установлювання пристрою примусового зниження швидкості треба керуватися вимогами ДСТУ 3090.
    5 ПРАВИЛА ЗАСТОСОВУВАННЯ
    5.1Пристрій примусового зниження швидкості можна застосовувати в районі розташування дитячих та навчальних закладів, зон масового відпочинку, перед нерегульованими пішохідними переходами, розташованими поза межами перехресть, перед нерегульованими перехрестями за відповідного обґрунтування.
    Елементи примусового зниження швидкості можна застосовувати в місцях інтенсивного руху транспортних засобів у житлових зонах та прилеглих до дороги територіях.
    5.2 На ділянках доріг, де застосовують елементи примусового зниження швидкості, треба встановлювати дорожній знак 1.11 «Пагорб».
    Елементи примусового зниження швидкості встановлюють на відстані 5—6 м від небезпеч*ної ділянки. Для обмеження швидкості руху на ділянках протяжністю понад 100 м дозволено послідовно встановлювати настили на відстані 20—30 м один від одного за напрямком руху. Для ступінчастого обмеження швидкості дозволено послідовно встановлювати два або три еле*менти примусового зниження швидкості за напрямком руху на відстані 10 — 30 м один від одного
    5.3 У місцях, що передують ділянкам доріг, де застосовують елементи примусового знижен*ня швидкості, треба встановлювати дорожні знаки 3.29 «Обмеження максимальної швидкості» відповідно до 10.2.3 та 10.5.25 ДСТУ 4100.
    5.4 Елементи типу І призначені для встановлювання в місцях в'їзду на ділянки, з дозволеною швидкістю руху не більше ніж 30 км/год.
    5.5 Елементи типу II призначені для встановлювання в місцях в'їзду на ділянки, з дозволе*ною швидкістю руху не більше ніж 20 км/год.
    5.6 Елементи типу III призначені для встановлювання в місцях в'їзду на ділянки, з дозволе*ною швидкістю руху не більше ніж 10 км/год.
    5.7 Заборонено встановлювати елементи примусового зниження швидкості на автомобільних дорогах загального користування поза межами населених пунктів та на магістральних вулицях.
    5.8 Схеми розміщення елементів примусового зниження швидкості підлягають обов'язково*му погодженню в установленому порядку.


    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!

  2. #2

    Аватар для Maksi
    Информация
    надо бы новые ДСТУ по разметке и знакам поискать.... если они есть конечно...

  3. #3

    Аватар для Kreol
    Информация
    А можно расшифровать



    Цитата


    Сообщение от bazar76 Посмотреть сообщение
    Таблиця 1 — Види і типи елементів примусового зниження швидкості


    Розміри в міліметрах

    Габаритні розміри Вид А Вид Б
    К L М Р K S
    Тип І 300 — 600 500 30—50 300 — 600 150 — 300 30— 50
    Тип II 600 — 900 500 50 — 70 600—900 300 — 450 50— 70
    Тип III 900—1100 500 70—80 900—1100 450 — 550 70 — 80
    Розміри К і Р обирають із наведеного діапазону у разі конкретного замовлення. Допустимі відхили цих розмірів мають бути ± 5 мм


    Рисунок 1 Рисунок 2
    найти R, обьяснить что за величины
    Последний раз редактировалось Kreol; 08.01.2012 в 19:11.
    ст.122 ч.2 по протоколу от 21.02.2011 - отменена решением суда от 30.06.2011
    ст.122 ч.2 по протоколу от 17.07.2011 - отменена решением суда от 07.12.2011

  4. #4
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Цитата Сообщение от Kreol Посмотреть сообщение
    найти R, обьяснить что за величины
    ну R и нету...
    Мож так Вам будет понятней.. это страница из ДСТУ.



    ---------- Сообщение добавлено в 21:55 ---------- Предыдущее сообщение размещено в 21:48 ----------




    Цитата


    Сообщение от bazar76 Посмотреть сообщение
    страница из ДСТУ.
    Само ДСТУ добавил в первый пост для скачивания, формат Ворд.
    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!

  5. #5

    Аватар для Kreol
    Информация
    если :
    K- ширина
    L- длина блока
    M- высота
    у нас в городе нет таких УПСС !!!!
    ст.122 ч.2 по протоколу от 21.02.2011 - отменена решением суда от 30.06.2011
    ст.122 ч.2 по протоколу от 17.07.2011 - отменена решением суда от 07.12.2011

  6. #6
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Цитата Сообщение от Kreol Посмотреть сообщение
    у нас в городе нет таких УПСС !!!!
    а должны быть именно такие.
    Поэтому по каждому не правильному можно смело писать заву и отсылать в ГАИ.
    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!


 
+ Ответить в теме

Метки этой темы

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх