+ Ответить в теме
Показано с 1 по 2 из 2
  1. #1

    Аватар для Дмитрий Павлусь
    Информация

    Exclamation Магазин "Эльдорадо" нарушает Закон Украины "О Защите прав потребителей"

    В магазине "Эльдорадо" в г. Днепродзержинске был куплен ноутбук LENOVO G505S. Практически сразу начались наблюдаться проблемы в данном ноутбуке, а именно было очень горячее место около входа зарядного устройства, шумел кулер, отключался при нагревании. Был произведен ремонт по гарантии. После ремонта отключаться ноутбук перестал, но остальные проблемы остались. Через некоторое время ноутбук снова сдается в ремонт. Но СЦ который является авторизированным от производителя дает заключение о том, что все в пределах нормы. И так как мне не понятна была температурная норма я уже письменно обратился в СЦ и получил ответ

    В данном ответе насторожило что температура может достигать до 105 С
    И я решил воспользоваться советом от СЦ и обратиться к представителю производителя Леново в Украине. Но они морозились с ответом. И тогда я обратился в инспекцию по защите прав потребителей Украины. Мое заявление было передано на рассмотрение в инспекцию по защите прав потребителей г. Киева. И я получил ответ.

    И был "приятно удивлен" что представитель производителя не поставляет товары в розничные сети, а только занимается изучением потребительского спроса. Не более.
    Но пока ожидал ответ от инспекции по ЗПП г. Киева мне в руки попал интересный документ

    в котором сказана что декларация составлена представителем Леново Восточная Европа/Азия. Этот документ мне передан был сотрудниками магазина "Эльдорадо".
    И теперь появляется вопрос:
    Если декларация выдавалась представителю Леново, а само представительство Леново в Украине не занимается поставкой товаров следовательно тут два варианта:
    - либо декларация липа;
    - либо декларация шла для РФ. И следовательно у нас товары фирмы "Леново" не очень законно продаются в торговых сетях.
    И на основании всех этих документов я обратился в адрес магазина и требовал на основании ст.15 п.7 (в связи с тем что температурного режима до 105 С по нагреву всего ноутбука нигде в документах нет) - произвести обмен на новый. И получил отказ но уже с ссылками на ст.8 ЗУ "О Защите прав потребителей".
    В настоящий момент подан иск в суд

    иск в суд на эльдорадо

    В суд ****** району
    м. Дніпродзержинськ

    ПОЗИВАЧ: Павлусь Дмитро Юрійович
    51917, м. Дніпродзержинськ
    ********
    т. ******


    ВІДПОВІДАЧ: ТОВ "ДІЄСА"
    Магазин "Ельдорадо"№ ****
    51931, р. Дніпродзержинськ
    пр. ******
    Сума позову 6748 (шість тисяч сімсот сорок вісім) грн.

    ПОЗОВНА ЗАЯВА
    ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ У ЧАСТИНІ ОБМІНУ ТОВАРУ
    20 грудня 2014 року у відповідача був куплений ноутбук Lenovo G505S (59-41209) серійний номер СВ26807870 за ціною 5999 грн. Також при покупці була замовлена у відповідача настройка (пакет "Стандарт") даного ноутбука за ціною 499 грн.
    З самого початку, як я почав користуватися цим ноутбуком, в даному ноутбуці був виявлений дефект гріється біля входу зарядного пристрою. Дана ситуація відбувається тільки коли я заходжу в онлайн ігри або переглядаю відео через систему "Інтернет" У січні 2014 року даний ноутбук був в гарантійному ремонті в авторизованому сервісному центрі, який належить ПП "Дмитренко" і який є авторизованим сервісним центром . Під час ремонту була замінена система охолодження центрального процесора. Але навіть після ремонту біля входу зарядного пристрою місце продовжувало нагріватися. І тоді я знову здав в черговий ремонт.Как і перший так і другий раз ноутбук здавався в ремонт через продавця. Після другого ремонту я отримав ноутбук у продавця і був ознайомлений, що температурний режим в межах норми. І так як я не був згоден з цим висновком і так як ноутбук тривав грітися я звернувся в сервісний центр який робив ремонт і отримав відповідь, що температурний режим для даного ноутбука може досягати до 105⁰С і, що навіть може викликати опіки. Про особливості даної мене ніхто при купівлі даного ноутбука не попередив. Також у відповіді сервісного центру сказано, що для отримання більш детальної інформації мені треба звернутися до представника виробника в Україні і був вказаний телефон або на самому виробнику.
    Після отримання даної відповіді я звернувся до інспекції по захисту прав споживачів м. Києва і отримав відповідь, що представник виробника "Леново "Пекін Лімітед" в Україні не здійснює поставку продукції в торговельні мережі для подальшої реалізації кінцевому споживачеві.
    Після отримання відповіді від інспекції по захисту прав споживачів р. Києва я звернувся до продавця з вимогою обміну даного ноутбука на інший у зв'язку з тим, що продавець не попередив покупця про особливості ноутбука, а саме що ноутбук даної серії може нагріватися (на підставі відповіді сервісного центру) до температури 105⁰ С. Дані вимоги я пред'являв на підставі ст. 15 п.7, і на підставі п.9 ст.15 Закону України "Про Захист прав споживачів"
    29 серпня 2014 року я отримав відповідь від магазину з відмовою у задоволенні моїх вимог з обґрунтуванням своєї відмови на підставі ст.8 Закону України "Про Захист прав споживачів", хоча я висував вимогу на підставі ст.15 вищезазначеного закону.
    В діях відповідача я вбачаю порушення ст.15 Закону України "Про Захист прав споживачів", ст.700 Цивільного Кодексу України.
    На підставі ст.110 п.5 Цивільно-процесуального кодексу України позивач може подати позов до суду як за місцем свого проживання і за місцем знаходження відповідача з яким укладено договір купівлі - продажу. У даному випадку договір купівлі - продажу був укладений з магазином № 136 ТОВ "ДІЕСА", який розташований у заводському районі м. Дніпродзержинська по пр. Леніна 45 і тому я подаю позовну заяву за місцем знаходження відповідача.
    На підставі ст. 5 п.7 ЗУ "Про Судовий збір", ст.22 ЗУ "Про Захист прав споживачів" споживач звільняється від сплати судового збору при подачі позовної заяви про захист своїх прав.
    НА ПІДСТАВІ ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО ,
    А ТАКОЖ КЕРУЮЧИСЬ
    ЗУ "ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ" СТ.15, 22
    ЦИВІЛЬНИМ КОДЕКСОМ УКРАЇНИ СТ.3,700,708-710,СТ.110 П.5 ЦИВІЛЬНО-ПРОЦЕСУАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ
    ЗУ "ПРО СУДОВИЙ ЗБІР" СТ.5 П.7
    ПРОШУ СУД
    1. Прийняти позов до провадження.
    2. Зобов'язати відповідача, а саме магазин № 136 ТОВ "ДІЕСА", який розташований за адресою: м Дніпродзержинськ пр. Леніна 45. провести заміну ноутбука Lenovo G505S (59-41209) серійний номер СВ26807870 на інший (можна аналогічний) у межах сплаченої ціни при купівлі - 5999 (п'ять тисяч дев'ятсот дев'яносто дев'ять) грн., з оформленням нового гарантійного талона
    3. Зобов'язати відповідача,при заміні ноутбука зробити безкоштовно для споживача налаштування нового ноутбука в межах сплаченого раніше пакета "Стандарт" який був замовлений і оплачений відповідачу при купівлі ноутбука Lenovo G505S (59-41209) серійний номер СВ26807870, а саме 499 (чотириста дев'яносто дев'ять) грн.00 коп.
    4. Зобов'язати відповідача,при заміні ноутбука зробити безкоштовно для споживача перенесення всієї інформації зі старого ноутбука на новий. У момент подання цієї позовної заяви вартість такого перенесення становить у відповідача 250 гривень.

    Додатки:
    Копія паспорта позивача - 1 лист
    Копія виданого чека відповідачем при покупці - 1 лист
    Копія звернення в СЦ для отримання роз'яснення з копією відповіді даного СЦ - 1 лист
    Копія відповіді інспекції по захисту прав споживачів р. Києва - 1 лист
    Копія звернення до відповідача для обміни ноутбука - 1 лист
    Копія відповіді відповідача від 28.08.2014 - 1 лист
    Копія позову з додатками для відповідача -7 аркушів

    01 вересня 2014 р. ________________ Павлусь Д.Ю.



    Я бы не подавал иск и возможно данный вопрос был решен при проведении проверки сотрудниками ГИЗПП Дн-ской обл которая должна была быть до 15 августа (разрешение с Киева от ГИЗПП Украины было получено 30.07) но в связи со вступлением в силу с 01.08.2014 изменений к ЗУ "О госбюджете Украины" данную проверку проводить уже только при наличии разрешения ГИЗПП Украины нельзя. А КМУ за август 2014 года не выдал не одного разрешения на проведение проверок.
    Последний раз редактировалось Дмитрий Павлусь; 01.09.2014 в 12:25.
    Журналист "ПроксимаИнформ".

  2. #2

    Аватар для kofablup
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Дмитрий Павлусь Посмотреть сообщение
    В магазине "Эльдорадо"
    после этих слов нифига не понятно. Не могли бы Вы ситуацию описать более кратко?

  3. 2 пользователей сказали cпасибо kofablup за это полезное сообщение:

    Accent (04.09.2014), bazar76 (01.09.2014)


 
+ Ответить в теме

Метки этой темы

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх