+ Ответить в теме
Страница 1 из 20 1 2 3 11 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 193
  1. #1

    Аватар для ROBOCOP
    Информация

    Наши предложения в "Службу дорожного надзора и организации движения управления ГАИ".

    В этой теме отражается наше взаимодействие с
    "Службой дорожного надзора и организации движения управления ГАИ УМВД области и ГАИ г.Днепрпетровска".
    Адрес этой службы по ул. Поля,1 (р-н гостиницы "Днепропетровск").

    Надеемся на конструктивный и результативный диалог!
    Думай глобально - действуй локально !

  2. #2

    Аватар для ROBOCOP
    Информация
    Предлагаю на Поля,1 на следующей встрече поднять такие вопросы:

    1) Ещё раз обосновать разметку на Набережной Победы.
    С 4-мя полосами= 3 полосы для движения и одна (4-я у обочины) для парковки и остановки (Итоговый чертеж готовлю).

    2) Правда-Калиновая (остановочно-парковочный карман возле базара и дополнительная полоса (участок) для поворота с Калиновой на Правду направо.

    3) Смещение некоторых остановок троллейбуса на Правде на 3-5-7 метров, для уменьшения заторов, создаваемых маршрутками (разгрузка зон перекрёстков)

    4) Дополнительная полоса (участок) для поворота направо с Байкальской на Правду в сторону Подгороднего (актуально). Чертеж готовлю.

    5) Светофор Серова-Карла Маркса при повороте направо (злосчастная стрелка в правой полосе). Думаю стоит обсудить. Тем более этот сотрудник специализируется по светофорам.

    6) Нарисовать предлагаемую конфигурацию светофоров на Развилке (Зап шоссе-Г. Сталинграда.) Давайте каждый из нас начертит, как он видит это.

    7) Обговорить использование светофоров с выносом над проезжей частью (ну ведь не дорого изготовить такую дугообразную трубу, 21 век на дворе, город чугуна и стали, а светофорные опоры, как при царе горохе (за редким исключением).
    8) Дублирование зеленой стрелки на дублирующем светофоре (Б.Хмельницкого-Правда.)

    9) ВАЖНО !!!!! Создание светофорной "зелёной волны" на Набережной Победы.

    10) НЕ переключать светофоры в режим жёлтого мигающего в ночное время на опасных перекрёстках и пешеходных светофорах.
    Примеры:
    Правда-Калиновая
    Правда-Воронцовка (пешеходный светофор)
    Либо более позднее переключение (после 01:00 ночи).
    Последний раз редактировалось ROBOCOP; 13.05.2011 в 17:18.
    Думай глобально - действуй локально !

  3. #3

    Аватар для Хазяїн
    Информация
    Почитайте, что я тут насочинял, может сойдет


    Роками, десятиліттями говорять і пишуть про те, що Дніпропетровськ в буквальному сенсі задихається без об'їзної дороги. Наш місто - ледь не останній у Європі "мільйонник", де транзитний транспорт не мине мегаполіс стороною. Щодня тисячі і тисячі автомобілів (у тому числі - і великовагових фур) борознять міські вулиці і проспекти. Ситуація погіршується невдалою організацією дорожнього руху на дорогах міста. Тому хотілася щоб Державтоінспекція звернула увагу на наступні пропозиції щодо покращення руху транспорту на трасі Знам’янка – Луганськ – Ізварине, що проходить через наше місто, а саме зробити мінімальним час перебування вантажного транспорту в місті, дати йому перевагу у русі, що зменшить навантаження на дороги та екологію.

    1. Пропускна спроможність пр. Петровського набагато ускладнюється встановленими практично по всьому проспекту знаків 3.21 з табличкою 7.9, які забороняють рух по лівій смузі. Якщо на першій смузі зупиняється автобус, проїхати без порушення практично не можливо. Крім цього виникає питання: як повернути ліворуч або розвернутися на перехресті? Останнім часом там постійно чергують екіпажі ДАІ, тому водії шикуються в один ряд, утворюються довжелезні корки. Встановленням вказаних знаків колись хотіли убезпечити пішоходів, які чекають трамвая, але ж посадкові майданчики там давно не малюють, крім того вони не займають цілу смугу руху. Згідно Правил при відсутності посадкових майданчиків пішоходи повинні чекати трамвай на тротуарі й виходити на проїзну частину коли зупиниться трамвай. Тому логічніше на даний час демонтувати ці знаки, а за наявності посадкових майданчиків в районі 6 Дитячої лікарні встановити знаки 1.5.3. «Звуження дороги».

    2. На перехрещенні пр. Петровського з вул. Гомельською встановлено знак 2.4. «Кінець головної дороги» та 2.2. «Проїзд без зупинки заборонено». Виникає питання: тоді що Гомельська головна, де і асфальтового покриття давно вже немає? Але ж знову тоді невідомо у якому напрямку повертає головна дорога, так як таблички 7.8 немає, а на Гомельській зовсім немає ніякого знаку пріоритету. Це створює непорозуміння у водіїв, та небезпечні ситуації. Тому доцільно знак 2.2 перемістити на Гомельську, надавши пріоритет транспорту по пр. Петровського.

    3. Аналогічна ситуація на перехресті пр. Петровського – вул. Орловська – вул. Бабушкіна. Там також встановлено знак 2.2, який примушує зупинятися великі фури, щоб дати дорогу транспорту, який дуже рідко рухається по вул. Орловській. Тим більш що щось побачити в цьому місці їм не завжди вдається. Тому вантажівки та автобуси змушені повертати ліворуч з правого ряду, або навіть звернувши частково праворуч на вул. Орловську. Якщо в цей час ще й якийсь місцевий транспортний засіб перетинає перехрестя по вул. Орловській вгору, створюється аварійна ситуація. Чому місцевий? тому що інші навіть не збагнуть, що Орловська може бути тут головною, тим більш, що знак «Головна дорога» з боку пр. Калініна немає. З метою, поліпшення ситуації на цьому перехресті доцільно зробити пр. Петровського «Головною дорогою», встановленням відповідних знаків пріоритету з табличками, відповідно конфігурації перехрестя. Також встановити знаки «Напрямок руху по полосам», щоб дозволити поворот в два ряди по пр. Петровського, якими заборонити поворот ліворуч на вул. Бабушкіна та рух прямо на вул. Орловську. Це суттєво розвантажить перехрестя. Крім цього встановити знаки, що вказують напрямки на Київ, Кривий Ріг, Запоріжжя та Харків, Донецьк, Полтаву.

    4. На пр. Калініна перед виїздом з трамвайного депо встановлено знак 2.2. який також змушує зайвий раз зупинятися транзитні вантажівки. Тим більш, що згідно ПДР трамвай, що виїжджає з депо повинен дати дорогу, а знак 2.2. згідно ПДР та ДСТУ 4100-2002 може встановлюватися тільки на перехрестях та на залізничних переїздах, що не охороняються та необладнаних світлофорною сигналізацією. Тобто тут він встановлений з порушенням.

    5. Перехрестя Гвардійська - Леніногорськая. Якщо рухатися в бік вул. Деземівської головна має закруглення вправо, а на табличці якийсь зигзаг і той вліво.

    6. Перехрестя пр. Свободи – Гвардійська - Курочкіна. З двох боків перехрестя відсутні знаки пріоритету. По Курочкіна - «Дати дорогу», по пр. Свободи - «Головна дорога» з відповідними табличками. Крім цього відсутні знаки, що вказують напрямки на Київ, Кривий Ріг. Неодноразово доводилося спостерігати, як гості нашого міста, у тому числі іноземні (часто з російськими, молдовськими номерами, іншими, навіть декілька разів німецькими), замість того щоб повернути на Гвардійську опиняються на ж/м. Комунар. Важче всього було пояснити ситуацію німцям, а ще дуже соромно за державу та наше місто.

    7. На перехресті пр. Свободи та Кайдацького шляху, якщо рухатися з мосту, вже давно відсутній знак «Дати дорогу», хоч з обох боків проспекту знаки «Головна дорога» на своїх місцях. Правда проспектом цю дорогу назвати важко, так як далі повороту на Кайдацький шлях, покриття відсутнє й мало хто наважується туди їхати. Тому доцільно змінити напрямок головної дороги з Кайдацького шляху праворуч на пр. Свободи.

    8. Також по можливості бажано використовувати світлофор на перехресті пр. Петровського та вул. Алтайської в режимі жовтого миготливого. Як фура рушає з місця після зупинки на червоне світло, про екологію та збереження дорожнього полотна й розмовляти годі, не кажучи про трансмісію автомобіля.

    9. Суттєво зменшило б затори, якщо дозволити поворот ліворуч у два ряди з вул. Павлова на Набережну.

    Тому, поки немає об'їзної, потрібно ці фактори врахувати і зробити так, щоб транзит по можливості проходив по головній і поменше зупинявся, псуючи асфальт і повітря.

    У відповідності до ст. 13 Закону України "Про дорожній рух" об'єднання громадян і громадяни мають сприяти державним органам у здійсненні заходів щодо безпеки дорожнього руху. Міністерства, інші центральні органи державної виконавчої влади та об'єднання зобов'язані враховувати пропозиції об'єднань громадян і громадян з питань безпеки дорожнього руху.
    Згідно зі ст. 52 цього ж Закону Державтоінспекція здійснює контроль у сфері безпеки дорожнього руху.
    На підставі Закону України "Про звернення громадян" та з метою створення безпечних і комфортних умов для учасників руху, -

    ПРОШУ:

    1. Вжити необхідних заходів щодо перевірки та приведення у відповідність стандартам вказаних засобів регулювання дорожнього руху та врахувати пропозиції по вдосконаленню організації дорожнього руху.
    2. Про результати повідомити в установлений законом термін.
    Миниатюры Миниатюры Нажмите на изображение для увеличения
Название: image.jpg
Просмотров: 163
Размер:	85.2 Кб
ID:	157   Нажмите на изображение для увеличения
Название: Зобр121.jpg
Просмотров: 107
Размер:	89.3 Кб
ID:	175   Нажмите на изображение для увеличения
Название: Зобр086.jpg
Просмотров: 119
Размер:	92.0 Кб
ID:	176   Нажмите на изображение для увеличения
Название: Зобр112.jpg
Просмотров: 118
Размер:	88.7 Кб
ID:	177   Нажмите на изображение для увеличения
Название: Зобр098.jpg
Просмотров: 116
Размер:	90.6 Кб
ID:	178  

    Последний раз редактировалось Хазяїн; 12.05.2011 в 22:18.

  4. #4
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Хазяїн,Ого работа, хвалю, можно я это на Главную сайта добавлю под названием "Открытое письмо от гражданина Днепропетровска в службу безопасности дорожного движения ГАИ"?
    ТОка название моё слишком длиное... надо както укаротить но так чтоб по названию было понятно к кому обращение и по какому вопросу.
    Я дам ссылку на эту статью одной журналисте, и думаю на одном из сайтов также появится эта статья, чем больше её людей увидят тем лучше.
    Как идея?

  5. #5

    Аватар для Хазяїн
    Информация



    Цитата


    Сообщение от bazar76 Посмотреть сообщение
    можно я это на Главную сайта добавлю под названием "Открытое письмо от гражданина Днепропетровска в службу безопасности дорожного движения ГАИ"?
    Так я его для того и писал, только надо его действительно направить, у тебя есть опыт.
    Добавил еще фото.
    А назвать статью можно "Зменшити затори у Дніпропетровську можливо"
    Последний раз редактировалось Хазяїн; 12.05.2011 в 22:25.

  6. #6
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Хазяїн Посмотреть сообщение
    Так я его для того и писал, только надо его действительно направить, у тебя есть опыт.
    Добавил еще фото.
    Сейчас сделаю статью, а писимо, вернее всё что тобой описано можно взять на всречу к тому дяде с которым я общался, сходим вмете на той неделе? я с ним созванюсь и придумаем время...

  7. #7
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Статья готова, правда пришлось убрать пункт номер 2 из графы ПРОШУ, так как ответить по закону на сайт наверно не смогут ))))
    http://zovzakona.org/content.php?zov=225-otkrinoe_pismo

    зы. отправил журналистке ссылку на статью, посмотрим что она мне ответит.

  8. #8
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Сделал тему на оГороде, Хозин, ты не против?
    http://forum.gorod.dp.ua/showthread....1#post11726791

  9. #9

    Аватар для Хазяїн
    Информация



    Цитата


    Сообщение от bazar76 Посмотреть сообщение
    Сделал тему на оГороде, Хозин, ты не против?
    http://forum.gorod.dp.ua/showthread....1#post11726791
    Я за, но мы наверное никогда не наведем порядка с организацией дорожного движения. Складывается впечатление, что Днепродорстрой поставил цель всячески дезинформировать водителей. Сегодня проезжая по ул. Маяковского http://maps.yandex.ru/-/CBQV42pm, обнаружил новый "знак-диверсант", на нем просто надпись Харьков, без стрелки и расстояния мы с напарником "прикололись", говорю ему: "Мы уже в Харькове?". Тем более, что на Харьков вообще в обратную сторону.
    Миниатюры Миниатюры Нажмите на изображение для увеличения
Название: Зобр155.jpg
Просмотров: 108
Размер:	77.5 Кб
ID:	185  

  10. #10

    Аватар для ROBOCOP
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Хазяїн Посмотреть сообщение
    3. Аналогічна ситуація на перехресті пр. Петровського – вул. Орловська – вул. Бабушкіна. Там також встановлено знак 2.2, який примушує зупинятися великі фури, щоб дати дорогу транспорту, який дуже рідко рухається по вул. Орловській. Тим більш що щось побачити в цьому місці їм не завжди вдається. Тому вантажівки та автобуси змушені повертати ліворуч з правого ряду, або навіть звернувши частково праворуч на вул. Орловську. Якщо в цей час ще й якийсь місцевий транспортний засіб перетинає перехрестя по вул. Орловській вгору, створюється аварійна ситуація. Чому місцевий? тому що інші навіть не збагнуть, що Орловська може бути тут головною, тим більш, що знак «Головна дорога» з боку пр. Калініна немає. З метою, поліпшення ситуації на цьому перехресті доцільно зробити пр. Петровського «Головною дорогою», встановленням відповідних знаків пріоритету з табличками, відповідно конфігурації перехрестя. Також встановити знаки «Напрямок руху по полосам», щоб дозволити поворот в два ряди по пр. Петровського, якими заборонити поворот ліворуч на вул. Бабушкіна та рух прямо на вул. Орловську. Це суттєво розвантажить перехрестя. Крім цього встановити знаки, що вказують напрямки на Київ, Кривий Ріг, Запоріжжя та Харків, Донецьк, Полтаву.
    Хазяин, согласен, что так надо сделать, но есть единственный вопрос, как быть с трамваем, который там должен тогда уступать дорогу????
    Твои соображения по этому моменту....
    Думай глобально - действуй локально !


 
+ Ответить в теме
Страница 1 из 20 1 2 3 11 ... ПоследняяПоследняя

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх