+ Ответить в теме
Страница 1 из 2 1 2 ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 13
  1. #1

    Аватар для vbratok
    Информация

    Ремонт пр. Кирова

    Решил заняться этим проспектом. У меня была возможность прокатнуться по этому проспекту и сделать кучу фото, и посему я подготовил вот такое вот обращение:

    Комплексне звернення
    щодо поліпшення безпеки руху на проспекті Кірова.

    Звертаюся до вас зверненням/клопотанням/вимогою щодо поліпшення безпеки руху на проспекті Кірова. Відомо, що у 2012-му рокі на цьому проспекті був проведений капітальних ремонт проїзної частині, з заміною асфальту та вирівнюванням бардюрного каменю. В цей же час пів міста було заклеєно плакатами з надписами, що пан Момот є ініціатором цього ремонту. Проте чи то не вистачило ініціативи, чи то ще чогось, та ремонт повністю так і не був закінчений. Так від вул. Димитрова в напрямку пр. Пушкіна й досі залишаться старе асфальтове покриття. Видно, що робота йде: частково прибрані зайві пішохідні переходи, інші були трохи краще позначені, реконструйовані деякі світлофори. Проте навіть вищезгадане не було виконано на належному рівні, тому список існуючих проблем є достатньо великим. Проте, буду послідовнім.
    Список проблем, що потребують вирішення:
    1. Закінчити ремонт проїзної частини проспекту під час руху вниз від вул. Димитрова до пр. Пушкіна.
    2. Нанести дорожню розмітку на протязі всього проспекту, що буде позначати кількість смуг для руху транспорту. А не тільки пішохідні переходи та стоп-лінії, як це було зроблено у 2013 році.
    3. Окремо я хочу виділити ситуацію с пішохідними переходами. Вона є кричущою! Так п.8.2 Правил дорожнього руху України зазначає, що дорожні знаки застосовуються відповідно до цих Правил і повинні відповідати вимогам національного стандарту, а ДСТУ 4100-2002 і є цим стандартом, котрий має п. 10.7.33, який докладно описує як потрібно встановлювати знаки 5.35.1 та 5.35.2. Рекомендую для вивчення у Додатку. Тепер про все послідовно. Пункт 8.2 ПДД зазначає, що якщо дорога має більше ніж одну смугу для руху в одному напрямку, установлений обабіч дороги відповідного напрямку дорожній знак дублюється на розділювальній смузі, над проїзною частиною або на протилежному боці дороги. А проспект Кірова має по три смуги у кожному напрямку. А тому, абсолютно всі знаки повинні бути продублюванні з лівого краю дороги. Що стосується позначених пішохідних переходів, знак 5.35.1 встановлюється праворуч, 5.35.2 – ліворуч. До того знак 5.35.1 повинен встановлюватись безпосередньо перед переходом, та позначати його початок, а 5.35.2 – кінець. Відстань між ними повинна визначатись у відповідності до інтенсивності руху пішоходів та не повинна перевищувати чотири метри. Що ж ми маємо наразі на проспекті Кірова. Знаки 5.35.2 встановлені лише на декількох переходах та встановлені перед ними, відстань від знаку 5.35.1 до початку розмітки 1.14.1 часом становить 50 метрів (!!!) и т.д. Також на деяких стовпах встановлені рекламні щити, що погіршують оглядовість пішохідного переходу, а тому пішоходи можуть з’явитися на дорозі несподівано для водія.
    • Перехрестя з вул. Ульянова (рух вгору): немає відповідного знаку 5.35.2 с лівого боку. Оскільки в цьому місці межа переходу співпадає з краєм проїзної частини, його можливо встановити перед переходом. Рекламний щит на стовпі закриває оглядовість переходу. (Див фото: foto_001.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №40 (Магазин АТБ): хоча й присутні обидва знаки 5.35.1 та 5.35.2, проте вони встановлені не на своїх місцях. Оскільки в цьому місці межа переходу НЕ співпадає з краєм проїзної частини, то 5.35.1 повинен буди становлений ДО переходу, 5.35.2 – після. (Див фото: foto_002.jpg)
    • Перехрестя з вул. Димитрова: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку. Рекламний щит на стовпі закриває оглядовість переходу. (Див фото: foto_003.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №48: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку, наявний же знак 5.35.1 скоро впаде. (Див фото: foto_004.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №64: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку, наявний знак 5.35.1 причіплено на першому ліпшому стовпі за 50 метрів до фактичного переходу. (Див фото: foto_005.jpg та foto_006.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №68: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку, наявний знак 5.35.1 причіплено на першому ліпшому стовпі за 50 метрів до фактичного переходу. (Див фото: foto_007.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №86: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку, наявний знак 5.35.1 причіплено на першому ліпшому стовпі за 50 метрів до фактичного переходу. До того, виходячи с теперішньої реалізації місце переходу співпадає с зупинкою МТЗ. Рекламний щит на стовпі закриває оглядовість переходу. (Див фото: foto_008.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №100: дублюючий знак 5.35.2 встановлено перед переходом, хоча потрібно за. До того ж знак 5.35.1 закритий гіллям дерева. (Див фото: foto_009.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №131: дублюючий знак 5.35.2 встановлено перед переходом, хоча потрібно за. (Див фото: foto_010.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №129Б: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку, наявний знак 5.35.1 причіплено на першому ліпшому стовпі за 50 метрів до фактичного переходу, до того ж ще й дуже високо. (Див фото: foto_011.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №121: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку, наявний знак 5.35.1 закритий гіллям дерева. (Див фото: foto_012.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №111: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку, наявний знак 5.35.1 встановлено занадто далеко до фактичного переходу. Рекламний щит на стовпі закриває оглядовість переходу. (Див фото: foto_013.jpg)
    • Перехід поряд з будинком №101: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку, наявний знак 5.35.1 закритий гіллям дерева. (Див фото: foto_014.jpg)
    • Перехід напроти будинку №85-83: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку. (Див фото: foto_015.jpg)
    • Перехід напроти будинку №59: немає дублюючого знаку 5.35.2 з лівого боку. Рекламний щит на стовпі закриває оглядовість переходу. (Див фото: foto_016.jpg)
    • Перехрестя з вул. Ульянова (рух вниз): немає відповідного знаку 5.35.2 с лівого боку. (Див фото: foto_017.jpg)
    4. Також хочу звернути увагу на інші знаки, що встановлено недоцільно або не правильно, а також ті, що закриті зеленими насадженнями:
    • Поряд з будинком №22 відсутній знак 5.43.1. «Пункт зупинки тролейбуса» (Див фото: foto_018.jpg)
    • Поряд з будинком №80 знак 1.33. «Діти» висить занадто високо, та не продубльований зліва. (Див фото: foto_019.jpg)
    • Поряд з будинком №90 знаки 1.33. «Діти» та 1.39. «Аварійно небезпечна ділянка» не продубльовані зліва та закриті гіллям. (Див фото: foto_020.jpg)
    • Поряд з будинком №24 знак 5.43.1. «Пункт зупинки тролейбуса» розвернутий (Див фото: foto_021.jpg)
    • Поряд з будинком №100 знаки 1.33. «Діти» та 3.29. «Обмеження максимальної швидкості» та закриті гіллям (Див фото: foto_022.jpg) та губляться на фоні рекламної поверхні (Див фото: foto_023.jpg)
    • Поряд зупинки «Славутич» встановлено знак 3.22. «Поворот праворуч заборонено», його присутність тут не зрозуміла, оскільки за ним немає перехрестя.(Див фото: foto_024.jpg)
    • Поряд з будинком №133 знаки 1.33. «Діти» та 3.29. «Обмеження максимальної швидкості» та закриті гіллям (Див фото: foto_025.jpg)
    • На перехресті з вул. Гавриленко встановлено знак 3.22. «Поворот праворуч заборонено», який закритий гіллям (Див фото: foto_026.jpg)
    • На перехресті з вул. Благоева встановлено знак 4.4. «Рух прямо або праворуч», який закритий гіллям ялинки (Див фото: foto_027.jpg)
    • Поряд з будинком №57 становлено знак 3.34. «Зупинку заборонено», що не відповідає п. 10.5.29 ДСТУ 4100-2002 оскільки в цьому під час об'їзду транспортних засобів, що зупинилися, НЕ створюється підвищена небезпека зіткнень.
    5. Ситуація із зеленими насадженнями також залишає бажати кращого. А тому прошу провести комплексу обрізку дерев, що закривають дорожню инфораструктуру та освітлення.
    6. Що стосується огорожі, яка унеможливлює вихід пішоходів на проїзну частину у непередбаченому місті, то й тут не все гаразд. Справа в тім, що більш-менш нормальна огорожа є тільки зверху проспекту у районі магазину Славутич, проте і в ній є велика кількість «дірок» через які проходять люди та досить часто потрапляють під колеса автомобілів (Див фото: foto_029.jpg). Під час реконструкції лунали обіцянки, що огорожа буде встановлена на всьому проспекті. До того ж встановлення подібної огорожі на пр. Ім. Газети «Правда» дало свої позитивні результати. Зрозуміло, що не можливо зарити виїзди на прилеглі території, проте кількість місць, де може несподівано з’явитися пішоходи, значно зменшилася. А тому переконливо прошу виділити фінансування на встановлення пішохідної огорожі на бульварній частині проспекту Кірова з міркувань підвищення безпеки дорожнього руху.
    7. Наразі маю інформацію, про реконструкцію підземного пішохідного переходу поряд з магазином Славутич. Це напрочуд гарна новина (Див фото: foto_030.jpg). Прошу проконтролювати ремонт цього переходу, та як тільки він буде закінчений, то зразу прошу закрити «дірки» у огорожі на бульварі, щоб унеможливити рух пішоходів по проїзній частині та мотивувати останніх користуватись підземнім переходом.

    Додаток.
    ПДД
    8.2. Дорожні знаки застосовуються відповідно до цих Правил і повинні відповідати вимогам національного стандарту.
    Дорожні знаки повинні розміщуватися таким чином, щоб їх було добре видно учасникам дорожнього руху як у світлу, так і в темну пору доби. При цьому дорожні знаки не повинні бути закриті повністю або частково від учасників дорожнього руху будь-якими перешкодами.
    Дорожні знаки повинні бути видимими на відстані не менш як 100 м за напрямком руху та розміщеними не вище 6 м над рівнем проїзної частини.
    Дорожні знаки встановлюються обабіч дороги на тому її боці, що відповідає напрямку руху. Для поліпшення сприйняття дорожніх знаків вони можуть бути розміщені над проїзною частиною. Якщо дорога має більше ніж одну смугу для руху в одному напрямку, установлений обабіч дороги відповідного напрямку дорожній знак дублюється на розділювальній смузі, над проїзною частиною або на протилежному боці дороги (у разі, коли для руху в зустрічному напрямку є не більше ніж дві смуги).
    ДСТУ 4100-2002 ЗНАКИ ДОРОЖНІ Загальні технічні умови. Правила застосування
    10.7.33 Знаки 5.35.1 і 5.35.2 «Пішохідний перехід» повинні застосовуватись для позначення місць,
    призначених для організованого переходу пішоходів через проїзну частину, якщо інтенсивність руху автотранспорту перевищує 300 авт/год в обох напрямках та більше 100 пішоходів перетинають проїзну частину хоча б в одну годину будь-якого дня тижня.
    Знак 5.35.1 повинен установлюватись праворуч від дороги, знак 5.35.2 — ліворуч. На дорогах з розділювальною смугою, де кожна з проїзних частин має дві і більше смуг руху, знак 5.2 повинен установлюватись ліворуч від кожної з проїзних частин на розділювальній смузі.
    У разі відсутності на переході розмітки 1.14.1—1.14.3 знаки 5.35.1 і 5.35.2 повинні бути установлені так, щоб знак 5.35.1 містився відносно транспортних засобів, що наближаються до переходу, на ближній межі переходу, а знак 5.35.2 — на дальній.
    Ширину нерозміченого пішохідного переходу, що міститься між поперечними перетинами дороги, де встановлені знаки 5.35.1 і 5.35.2, повинна визначатись залежно від інтенсивності пішохідного потоку з розрахунку 1 м на 500 піш/год, але становити не менш ніж 4 м.
    Знак 5.35.2 допускається розташовувати на зворотному боці знака 5.35.1, призначеного для водіїв зустрічного напрямку.
    На регульованих перехрестях, зокрема і на тих, які позначено дорожньою розміткою 1.14.3 і світло-форну сигналізацію не переводять у режим жовтого миготіння, знаки 5.35.1 і 5.35.2 можна не встанов-лювати.
    На нерегульованих перехрестях з нерозміченими пішохідними переходами за умови, що внутрішня межа переходу співпаде з краєм проїзної частини, знаки 5.35.1 і 5.35.2 допускається установлювати тільки на зовнішніх межах переходу.


    ---------- Сообщение добавлено в 14:41 ---------- Предыдущее сообщение размещено в 14:36 ----------

    Текст обращение в Word: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...va/Kirova.docx

    Фото к обращению

    Фото foto_001.jpg


    Фото foto_002.jpg


    Фото foto_003.jpg


    Фото foto_004.jpg


    Фото foto_005.jpg


    Фото foto_006.jpg


    Фото foto_007.jpg


    Фото foto_008.jpg


    Фото foto_009.jpg


    Фото foto_010.jpg


    Фото foto_011.jpg


    Фото foto_012.jpg


    Фото foto_013.jpg


    Фото foto_014.jpg


    Фото foto_015.jpg


    Фото foto_016.jpg


    Фото foto_017.jpg


    Фото foto_018.jpg


    Фото foto_019.jpg


    Фото foto_020.jpg


    Фото foto_021.jpg


    Фото foto_022.jpg


    Фото foto_023.jpg


    Фото foto_024.jpg


    Фото foto_025.jpg


    Фото foto_026.jpg


    Фото foto_027.jpg


    Фото foto_028.jpg


    Фото foto_029.jpg


    Фото foto_030.jpg


    ---------- Сообщение добавлено в 14:42 ---------- Предыдущее сообщение размещено в 14:41 ----------

    Прошу высказать свое мнение относительно этой инициативы, а так же озвучить пожелания/замечания, вдруг где-что пропустил.
    Последний раз редактировалось vbratok; 02.04.2014 в 12:00.

  2. 2 пользователей сказали cпасибо vbratok за это полезное сообщение:

    Maksi (06.02.2014), Matrica (07.02.2014)

  3. #2

    Аватар для Accent
    Информация
    дыра в ограждении напротив домов 139-141 делал снимок при сборе материалов по ДТП со сбитой пенсионеркой
    If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - (c) M. Andretti

  4. #3

    Аватар для vbratok
    Информация
    Угу, этот как раз с противоположной стороны Фото foto_029.jpg

  5. #4

    Аватар для Хазяїн
    Информация
    Коло будинку
    Коло - это круг, біля - это возле.
    It’s go time

  6. 1 пользователь сказал cпасибо Хазяїн за это полезное сообщение::

    vbratok (07.02.2014)

  7. #5

    Аватар для vbratok
    Информация
    Или "поряд" ) Учту.

  8. #6
    Banned
    Аватар для ова
    Информация



    Цитата


    Сообщение от vbratok Посмотреть сообщение
    Решил заняться этим проспектом. У меня была возможность прокатнуться по этому проспекту и сделать кучу фото, и посему я подготовил вот такое вот обращение:



    ---------- Сообщение добавлено в 14:41 ---------- Предыдущее сообщение размещено в 14:36 ----------

    Текст обращение в Word: https://dl.dropboxusercontent.com/u/...va/Kirova.docx

    Фото к обращению
    ФОТО...

    ---------- Сообщение добавлено в 14:42 ---------- Предыдущее сообщение размещено в 14:41 ----------

    Прошу высказать свое мнение относительно этой инициативы, а так же озвучить пожелания/замечания, вдруг где-что пропустил.
    Есть предложение начать установку 5.35 не в тех,местах,где нет дублирующего,а в тех местах,где 1.14.1 есть,а 5.35 нет ВООБЩЕ.
    Особенно актуально это сейчас,когда разметки под снегом не видно.
    Последний раз редактировалось vbratok; 10.02.2014 в 08:15. Причина: поправил код

  9. #7

    Аватар для Proximus
    Информация
    вот же ш блин, зачем так цитировать)))

  10. #8
    Banned
    Аватар для ова
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Proximus Посмотреть сообщение
    вот же ш блин, зачем так цитировать)))
    иначе не могу
    Напиши инструкцию.
    Думаю не будет лишним.

  11. #9

    Аватар для Proximus
    Информация
    Цитата Сообщение от ова Посмотреть сообщение
    иначе не могу
    Напиши инструкцию.
    Думаю не будет лишним.
    а удалить не нужное или просто оставить облако цитаты пустым, я думаю и так все поймут ход беседы.

  12. #10

    Аватар для vbratok
    Информация
    С небольшими правками заявление ушло на ГЛ.


 
+ Ответить в теме
Страница 1 из 2 1 2 ПоследняяПоследняя

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх