+ Ответить в теме
Страница 1 из 3 1 2 3 ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 21
  1. #1

    Аватар для Марат
    Информация

    Кассационная жалоба в ВАСУ

    Добрый день. Меня развели на отказ от проследования в мед. учреждение для прохождения медосмотра. 29.11.2013 Суд АНД района вынес решение лишить меня права управления ТС на 12 месяцев.
    Я подал апелляционную жалобу (текст жалобы ниже), апелляционный суд не увидил оснований для отмены решения суда первой инстанции.
    Решение апелляционного суда я еще не получил.
    Собираюсь писать кассационную жалобу.
    Если у кого-нибудь есть образец и знает как и куда подавать - очень прошу поделиться.
    Также прошу посоветовать адвоката с опытом решения таких вопросов.
    Заранее спасибо.

    Апелляционная жалоба:

    Дніпропетровський апеляційний
    адміністративний суд

    Особа, що притягується
    до адміністративної відповідальності:
    Васильченко Андрій Миколайович
    Що зареєстрований за адресою:
    _____________________________
    Місце фактичного проживання:
    _____________________________
    Конт. тел. 0/67/_____________

    Особа, яка склала протокол про
    адміністративне правопорушення:
    ІДПС РДПС м. Дніпропетровськ
    прапорщик міліції
    Ромашко Сергій Антонович
    49000, м. Дніпропетровськ,
    вул. Червона Площа, 2-а

    на постанову Амур-Нижньодніпровського районного
    суду м. Дніпропетровськ від 29 листопада 2013 року
    по справі №199/11923/13п про
    адміністративне правопорушення

    АПЕЛЯЦІЙНА СКАРГА
    Васильченка Андрія Миколайовича

    Я, 01.11.2013 року близько 00:05 годин керував автомобілем ВАЗ 2107, Державний номер ___________ та рухався по вулиці Діамантна, інших учасників руху на цій вулиці не було, був тільки припаркований на узбіччі автомобіль ДПС, повернув праворуч на вулицю Київська в м Дніпропетровськ, побачивши у дзеркало заднього виду автомобіль з включеними проблисковими маячками одразу зупинився, в доказ можу надати відеозапис, зроблений за допомогою відеореєстратора. До мене підійшов інспектор ДПС не представившись почав розмову з запитання «чому не зупиняємось?», потім йому здалось, що у мене є ознаки алкогольного сп’яніння (запах алкоголю з порожнини рота) та він мені запропонував прослідувати до медичного закладу для медичного обстеження, порушивши пункт 3 «Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від від 17 грудня 2008 р. N 1103, та одразу запропонував мені відмовитися від медичного обстеження при свідках, щоб не затримувати один одного. Я, припускаючи можливість передати керування автомобілем для супроводу мене у медичний заклад на протязі двох годин, своєму родичу, який має посвідчення водія, якому я про свої наміри повідомив по телефону, та він вже вийшов мені на зустріч – відмовився при свідках від прослідування до медичного закладу для медичного обстеження з інспектором ДПС.
    Після чого другий інспектор ДСП без мого дозволу сів за кермо мого автомобіля, порушивши п. 2 «Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках»: «п. 2 Уповноваженим особам Державтоінспекції забороняється брати участь у здійсненні блокування або евакуації транспортних засобів у випадках, не передбачених законом», я сів на пасажирське сидіння, і поїхали на штрафмайданчик, звідки мене відпустили після складання протоколу та акту приймання-передачі автомобіля близько 04:00.

    Постановою Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровськ від 29 листопада 2013 року розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Дніпропетровська адміністративну справу у відношенні мене – Суд постановив визнати мене винним у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 130 КупАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права керування транспортними засобами строком на 12 (дванадцять) місяців.

    Суд встановив, що 01.11.2013 року о 0:15 годині у м. Дніпропетровськ на вул. Київська, я керував автомобілем ВАЗ, ________, з ознаками алкогольного сп'яніння. В присутності двох свідків відмовився від проходження медичного огляду.

    Вирішуючи справу, суд першої інстанції не прийняв до уваги те, що в моїх діях не має складу адміністративного правопорушення, а інкриміноване мені діяння не відповідає фактичним обставинам, а також не врахував обмеження моїх фізичних здібностей, при призначенні мені міри покарання у вигляді позбавлення права керування усіма видами транспортних засобів строком на 12 (дванадцять) місяців з огляду на наступне:

    Відповідно до ч. 1 ст. 130 КУпАП до адміністративного правопорушення відноситься, зокрема, відмова особи, яка керує транспортним засобом, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.

    Згідно до п. 2.5. Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. N 1306 водій повинен на вимогу працівника міліції пройти в установленому порядку медичний огляд для визначення стану алкогольного сп'яніння, впливу наркотичних чи токсичних речовин.

    У протоколі про адміністративне правопорушення та у свідченнях свідків зазначається, що я відмовився від проходження медичного огляду у медичному закладі, але я не відмовлявся від огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння з використанням спеціальних технічних засобів працівником міліції у присутності двох свідків, як того вимагає Стаття 266 КУпАП, пункт 3 «Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від від 17 грудня 2008 р. N 1103 та пункт 1.6 «Інструкції про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичногочи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції», затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерством охорони здоров'я України 09.09.2009 N 400/666, та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 6 жовтня 2009 р. за N 931/16947

    Пункт 2.9 Наказу від 09.09.2009 року №400/666, зареєстрованого в Міністерстві Юстиції України від 06.10.2009 року за № 931/16947 про затвердження інструкції про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичногочи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції:
    «2.9. З метою забезпечення достовірності результатів огляду водіїв транспортних засобів, які мають бути оглянуті в закладах охорони здоров'я, уповноважена особа Державтоінспекції МВС забезпечує доставку цих осіб до найближчого закладу охорони здоров'я не пізніше ніж протягом двох годин з моменту виявлення підстав для його проведення» на який посилається Суд першої інстанції, регулює час, на протязі якого уповноважена особа Державтоінспекції МВС забезпечує доставку осіб, які не згодні з результатами огляду, проведеного уповноваженою особою Державтоінспекції МВС, на підставі п. 1.7. «Інструкції про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичногочи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції», затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерством охорони здоров'я України 09.09.2009 N 400/666, та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 6 жовтня 2009 р. за N 931/16947 та з інших підстав. Мети забезпечення достовірності результатів огляду не було, тому як і не було самого огляду, який повинен був бути проведений уповноваженою особою Державтоінспекції МВС на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом. Тобто підстав для огляду в установі охорони здоров’я не було.

    Таким чином, наведені обставини та матеріали справи свідчать про те, що я не відмовлявся від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Виходячи з цього, притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 130 КУпАП є безпідставним та протизаконним.

    На підставі наведеного, керуючись ст. 292 КУпАП України, -

    ПРОШУ:

    Постанову Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровськ від 29 листопада 2013 року розглянуту у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Дніпропетровська по адміністративній справі у відношенні мене про притягнення мене до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 130 КУпАП скасувати та закрити провадження по справі за відсутністю в моїх діях складу адміністративного правопорушення.

    Додатки:

    Копія Постанови Амур-Нижньодніпровського районного суду м. Дніпропетровськ від 29 листопада 2013 року (3 арк.)

    Копія протоколу про адміністративне правопорушення серія ___ № _________ (1 арк.)

    Копія довідки до акта огляду МСЕК (про інвалідність) (1 арк.)

    Копія Індивідуальної програми реабілітації інваліда №1081 із зазначенням мого обмеження здатності самостійно пересуватися першого ступеню (2 арк.)

    Копія виписки із історії хвороби № 6399/1586 (1 арк.)

    Копія апеляційної скарги для відділу ДАІ з додатками (11 арк.)



    04.12.2013 року __________________ А.М. Васильченко

  2. 1 пользователь сказал cпасибо Марат за это полезное сообщение::

    Accent (19.01.2014)

  3. #2
    Banned
    Аватар для ова
    Информация
    Даже производство не откроют

  4. #3

    Аватар для Марат
    Информация
    Цитата Сообщение от ова Посмотреть сообщение
    Даже производство не откроют
    На каком основании?

  5. #4
    Banned
    Аватар для ова
    Информация
    Вы обжалуете в кассационном суде решение районного суда

  6. #5

    Аватар для Марат
    Информация
    Цитата Сообщение от ова Посмотреть сообщение
    Вы обжалуете в кассационном суде решение районного суда
    Я буду обжаловать в кассационном суде решение апелляционного суда (от 08.01.2014 г.)

  7. #6
    Banned
    Аватар для ова
    Информация
    Из текста этого не видно
    А апелляционного обжалованию не подлежит

  8. #7

    Аватар для Марат
    Информация
    Цитата Сообщение от ова Посмотреть сообщение
    Из текста этого не видно
    А апелляционного обжалованию не подлежит
    А как же КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ???
    Глава 2
    КАСАЦІЙНЕ ПРОВАДЖЕННЯ

    Стаття 210. Суд касаційної інстанції

    1. Судом касаційної інстанції в адміністративних справах є Вищий адміністративний суд України.

    Стаття 211. Право на касаційне оскарження

    1. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси та обов'язки, мають право оскаржити в касаційному порядку судові рішення суду першої інстанції після їх перегляду в апеляційному порядку, а також судові рішення суду апеляційної інстанції повністю або частково, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

    {Частина перша статті 211 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2453-VI від 07.07.2010}

    2. Ухвали суду першої інстанції після їх перегляду в апеляційному порядку, а також ухвали суду апеляційної інстанції можуть бути оскаржені в касаційному порядку, якщо вони перешкоджають подальшому провадженню у справі. Заперечення проти інших ухвал можуть бути включені до касаційної скарги на судове рішення, ухвалене за наслідками апеляційного провадження.

    3. Підставами касаційного оскарження є порушення судом норм матеріального чи процесуального права.

    Стаття 212. Порядок і строки касаційного оскарження

    1. Касаційна скарга подається безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції.

    2. Касаційна скарга на судові рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.

    {Частина друга статті 212 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2453-VI від 07.07.2010}

    {Положення частини другої статті 212 щодо скорочення процесуальних строків звернення громадян до суду визнано конституційним згідно з Рішенням Конституційного Суду № 17-рп/2011 від 13.12.2011}

    ОЧЕНЬ ПРОШУ НЕ ПИСАТЬ ТО, ЧТО НЕ МОЖЕТЕ ОБОСНОВАТЬ.
    У КОГО ЕСТЬ ОПЫТ КАССАЦИОННОГО ОБЖАЛОВАНИЯ???? ОТКЛИКНИТЕСЬ!!!
    Последний раз редактировалось Марат; 19.01.2014 в 13:33.

  9. #8
    Banned
    Аватар для ова
    Информация
    У вас дело об административном правонарушении.

  10. #9

    Аватар для Марат
    Информация
    Цитата Сообщение от ова Посмотреть сообщение
    У вас дело об административном правонарушении.
    Неужели невозможно оспорить решение апелляционного суда по делу об админ. правонарушении?! А если апелляционный суд принимает необоснованные Законом Украины решения?!

    Может можно на основании ст. 297 КУоАП?

    Глава 24-1. Перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення у разі встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні справи судом
    Стаття 297-1. Право на перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
    Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення може бути подана особою, на користь якої постановлено рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною.
    Постанова по справі про адміністративне правопорушення може бути переглянута з підстави встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов’язань при вирішенні судом справи про адміністративне правопорушення.
    Стаття 297-2. Строк подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
    Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення може бути подана не пізніше одного місяця з дня, коли особі, на користь якої постановлено рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, стало відомо про набуття цим рішенням статусу остаточного.
    У разі пропущення строку для подання заяви з причин, визнаних поважними, він може бути поновлений за клопотанням особи, яка подала заяву. Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення повертається особі, яка її подала, якщо вона не порушує питання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.
    Питання про поновлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення або про повернення заяви особі, яка її подала, вирішується без виклику осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення.
    Стаття 297-3. Вимоги до заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
    Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подається у письмовій формі та підписується особою, яка її подає, або представником особи, який додає до заяви оформлений належним чином документ про свої повноваження. У заяві про перегляд зазначаються:
    1) найменування суду, до якого подається заява;
    2) ім’я (прізвище, ім’я та по батькові), поштова адреса особи, яка подає заяву, та осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, а також їхні номери засобу зв’язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
    3) обґрунтування необхідності перегляду постанови по справі про адміністративне правопорушення у зв’язку з ухваленням рішення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною;
    4) вимоги особи, яка подає заяву;
    5) у разі необхідності - клопотання;
    6) перелік матеріалів, що додаються.
    Стаття 297-4. Порядок подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення
    Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення подається до Верховного Суду України через Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ. До заяви мають бути додані:
    1) копії заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення відповідно до кількості осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення;
    2) копії постанови по справі про адміністративне правопорушення, про перегляд якої подано заяву;
    3) копія рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, або клопотання особи про витребування копії такого рішення в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи, якщо її немає у розпорядженні особи, яка подала заяву.
    За подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення судовий збір не справляється.
    Стаття 297-5. Перевірка Вищим спеціалізованим судом України з розгляду цивільних і кримінальних справ відповідності заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення вимогам цього Кодексу
    Заява про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення, яка надійшла до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, реєструється у день її надходження та не пізніше наступного дня передається судді-доповідачу, який визначається автоматизованою системою документообігу цього суду.
    Суддя-доповідач протягом трьох днів здійснює перевірку відповідності заяви вимогам цього Кодексу. У разі встановлення, що заяву подано без додержання вимог статей 297-3, 297-4 цього Кодексу, особа, яка подала заяву, письмово повідомляється про недоліки заяви та строк, протягом якого вона зобов’язана їх усунути.
    Якщо особа, яка подала заяву, усунула недоліки заяви в установлений строк, така заява вважається поданою у день первинного її подання до Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ.
    Заява повертається заявнику, у разі якщо:
    1) заявник не усунув її недоліки протягом установленого строку;
    2) заява подана особою, яка не наділена правом на подання такої заяви;
    3) заяву подано від імені особи, яка не має повноважень на ведення справи;
    4) є постанова Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ про відмову у допуску справи до провадження за наслідками її розгляду, прийнята з аналогічних підстав.
    Повернення заяви з підстав, зазначених у частині четвертій цієї статті, не перешкоджає повторному зверненню у разі належного оформлення заяви або з інших підстав, ніж ті, які були предметом розгляду.
    За відсутності підстав для повернення заяви, в якій міститься клопотання особи про витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, суддя-доповідач невідкладно ухвалює постанову про витребування такої копії рішення разом з її автентичним перекладом в органу, відповідального за координацію виконання рішень міжнародної судової установи.
    Стаття 297-6. Допуск Вищим спеціалізованим судом України з розгляду цивільних і кримінальних справ справи до провадження
    Вирішення питання про допуск справи до провадження здійснюється колегією у складі п’яти суддів Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ, яка формується автоматизованою системою документообігу цього суду.
    Про допуск справи до провадження або відмову в допуску Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ протягом п’ятнадцяти днів з дня надходження заяви, а в разі витребування копії рішення міжнародної судової установи, юрисдикція якої визнана Україною, - з дня надходження такої копії, ухвалює постанову. Постанова ухвалюється без виклику осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення. Постанова про допуск справи до провадження або про відмову в такому допуску повинна бути вмотивованою.
    Постанова про допуск справи до провадження разом із заявою про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення та доданими до неї документами надсилається до Верховного Суду України протягом п’яти днів з дня її ухвалення. Копія постанови про допуск справи надсилається разом з копією заяви особам, які беруть участь у провадженні в справі про адміністративне правопорушення, а в разі відмови в допуску - особі, яка подала заяву.
    Якщо за результатами розгляду питання про допуск справи до провадження буде встановлено, що порушення Україною міжнародних зобов’язань є наслідком недотримання норм права, які регулюють порядок провадження у справах про адміністративні правопорушення, Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ ухвалює постанову про відкриття провадження в справі та вирішує питання про необхідність витребування матеріалів справи про адміністративне правопорушення. Розгляд справи здійснюється колегією у складі п’яти суддів Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ у порядку, визначеному статтею 294 цього Кодексу.
    Стаття 297-7. Підготовка справи до розгляду у Верховному Суді України
    Постанова про допуск справи до провадження разом із заявою про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення та доданими до неї документами реєструється у день її надходження до Верховного Суду України та не пізніше наступного дня передається судді-доповідачу, визначеному автоматизованою системою документообігу цього суду. Суддя-доповідач протягом трьох днів ухвалює постанову про відкриття провадження у справі та надсилає її копії особам, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення.
    Суддя-доповідач протягом п’ятнадцяти днів з дня відкриття провадження здійснює підготовку справи до розгляду Верховним Судом України, для чого:
    1) вирішує питання про витребування матеріалів справи про адміністративне правопорушення з відповідного суду;
    2) вирішує питання про поновлення строку для подання заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення або про повернення заяви, якщо таке питання не розглядалося у Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ.
    За результатами проведення підготовчих дій суддя-доповідач готує доповідь, ухвалює постанову про завершення підготовки та призначення справи до розгляду Верховним Судом України.
    Стаття 297-8. Порядок розгляду справи Верховним Судом України
    У Верховному Суді України справа про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення розглядається на спільному засіданні всіх судових палат Верховного Суду України. Засідання є правомочним за умови присутності на ньому не менше двох третин суддів від складу Верховного Суду України, визначеного законом.
    Строк розгляду справи Верховним Судом України не може перевищувати одного місяця з дня надходження до Верховного Суду України витребуваних суддею-доповідачем матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
    Відкриття судового засідання, роз’яснення особам, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення їхніх прав та обов’язків, оголошення складу суду здійснюються у порядку, передбаченому статтею 279 цього Кодексу. Після проведення зазначених процесуальних дій та розгляду клопотань осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, суддя-доповідач доповідає в необхідному обсязі зміст вимог, викладених у заяві про перегляд, та результати проведених ним підготовчих дій.
    Особа, яка подала заяву до Верховного Суду України, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, у разі їх прибуття у судове засідання мають право надати пояснення по суті заявлених вимог.
    Неприбуття осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення і належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, для участі в судовому засіданні не перешкоджає судовому розгляду справи.
    Після закінчення заслуховування пояснень особи, яка подала заяву, та інших осіб, які беруть участь у провадженні у справі про адміністративне правопорушення, суд виходить до нарадчої кімнати для ухвалення постанови.
    Стаття 297-9. Повноваження Верховного Суду України
    За наслідками розгляду справи більшістю голосів від складу Верховного Суду України приймається одна з таких постанов:
    1) про повне або часткове задоволення заяви;
    2) про відмову в задоволенні заяви.
    Верховний Суд України задовольняє заяву у разі наявності підстави, передбаченої частиною другою статті 2971 цього Кодексу.
    Якщо суд дійшов висновку про повне або часткове задоволення заяви, він має право:
    1) скасувати постанову та закрити провадження у справі;
    2) скасувати постанову та прийняти нову постанову;
    3) скасувати постанову та направити справу про адміністративне правопорушення на новий розгляд до суду, який виніс оскаржувану постанову;
    4) змінити постанову.
    Верховний Суд України відмовляє в задоволенні заяви, якщо обставини, що стали підставою для перегляду справи, не підтвердилися.
    Стаття 297-10. Постанова Верховного Суду України
    Постанова Верховного Суду України про задоволення або відмову в задоволенні заяви повинна бути вмотивованою. Судді, які не погоджуються з постановою, можуть висловити окрему думку, що додається до постанови.
    Постанова Верховного Суду України повинна бути виготовлена та направлена особам, які беруть участь у справі, не пізніше п’яти днів з дня завершення розгляду справи.
    Постанови Верховного Суду України, прийняті за результатами розгляду заяви про перегляд постанови по справі про адміністративне правопорушення, підлягають опублікуванню на офіційному веб-сайті Верховного Суду України не пізніш як через десять днів з дня їх прийняття.
    Невиконання постанов Верховного Суду України тягне за собою відповідальність, установлену законом.

    ( Розділ IV доповнено главою 24-1 згідно із Законом N 4847-VI від 24.05.2012 )

  11. #10
    Banned
    Аватар для ова
    Информация
    Вы что получили решение ЕСПЧ?
    Бросайте пить,если хотите управлять.
    Давайте эту тему закроем.


 
+ Ответить в теме
Страница 1 из 3 1 2 3 ПоследняяПоследняя

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх