+ Ответить в теме
Показано с 1 по 9 из 9

Тема: Рейд

  1. #1

    Аватар для gseryoga
    Информация

    Рейд

    У кого есть желание собраться и устроить рейд на весовом контроле трасса Харьков-Днепропетровск 23 км при въезде в Днепро. обл.
    пишите
    gseryoga@rambler.ru


  2. #2
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    А шо там не так с весами?
    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!

  3. #3

    Аватар для gseryoga
    Информация
    там как минимум нету номера на пломбе весов на весовом комплексе должно быть как минимум три человека (не гаишники) и согласно КМУ на веса заганяються автомобили фактическая масса которых может превышать 38 тонн, а когда я ехал мимо этого поста то на веса загнали жигуль с прицепом в котором была корова это есть на моем видео!!!!
    ну и соответственно нет уровня нет документов на сами веса

  4. #4
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Если вы реально знаете как там всё должно быть устроено и знаете нормативку по данному факту то я готов с вами туда прокатится. Но если у вас все знания на уровне догадок и примерных предположений то ехать туда и тролить весовеков смысла не вижу.
    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!

  5. #5

    Аватар для Maksi
    Информация
    ....

    ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ

    Комітетом з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності розглянуто поданий Кабінетом Міністрів України проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення контролю за безпекою автомобільних перевезень вантажів і відповідальності за порушення правил дорожнього руху" (реєстр. № 3067).
    Законопроект, як це зазначається у Пояснювальній записці до нього, спрямований на посилення контролю за дотриманням автоперевізниками обмежень осьових навантажень, загальної маси та габаритних параметрів транспортних засобів при здійсненні перевезень вантажів автомобільними дорогами загального користування.
    Для реалізації вказаної мети законопроектом пропонується внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), законів України «Про міліцію» та «Про автомобільні дороги», а саме: 1) у статті 14 КУпАП передбачається встановлення адміністративної відповідальності посадових осіб за адміністративні правопорушення, пов’язані з недодержанням установлених правил у сфері безпеки дорожнього руху; 2) стаття 132-1 КУпАП викладається у новій редакції, якою передбачається адміністративна відповідальність за порушення правил проїзду великогабаритних і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами; 3) КУпАП доповнюється новою статтею 132-2 "Порушення правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами"; 4) до статей 222, 229, 235-1, 265-2 КУпАП вносяться зміни, якими визначаються повноваження посадових осіб, які мають право складати протоколи про вчинення таких адміністративних правопорушень та розглядати їх; 5) пункт 21-1 частини першої статті 11 Закону України «Про міліцію» доповнюється положеннями щодо надання працівникам міліції права зупиняти транспортні засоби для здійснення габаритно-вагового контролю центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті; 6) стаття 33 Закону України «Про автомобільні дороги» викладається у новій редакції з метою врегулювання та організації руху транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами.
    Проаналізувавши даний законопроект, Комітет відзначає, що запропоновані проектом зміни сприятимуть удосконаленню правових механізмів регулювання відносин в сфері дорожнього руху, зокрема – перевезення великовагових та великогабаритних вантажів і рекомендує Верховній Раді України прийняти законопроект в першому читанні за основу.
    Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України вважає, що за результатами розгляду в першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу із урахуванням висловлених зауважень і пропозицій.
    Доповідачем на засіданні Верховної Ради України визначено заступника Голови Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності Олійника Володимира Миколайовича. законопроектом пропонується внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), відповідно до яких: 1) стаття 164Головне науково-
    Додаючи проект постанови Верховної Ради України та висновок Головного науково-експертного управління Апарату Верховної Ради України, просимо розглянути.


    Голова Комітету А. Кожем’якін
    http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/w...1?pf3511=48014

    Останній етап проходження: Прийнято в першому читанні (05.11.2013)

  6. #6

    Аватар для gseryoga
    Информация
    bazar76
    вот на что ссылаюсь я а вы определите прав я или нет:
    http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0800-08
    1. Вимоги до пересувного пункту
    габаритно-вагового контролю

    2.1. Габаритно-ваговий контроль пересувними пунктами
    здійснюється на спеціально обладнаних ділянках доріг
    I-III категорій.

    2.2. Пересувний пункт влаштовується на автомобільних дорогах
    загального користування з урахуванням параметрів видимості для
    даної категорії дороги згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2007
    "Автомобільні дороги" в спеціально обладнаних для проведення
    габаритно-вагового контролю місцях або на майданчиках для
    відпочинку, стоянках та майданчиках для короткочасної зупинки
    автомобілів, обладнаних перехідно-швидкісними смугами для
    здійснення точного габаритно-вагового контролю. Забороняється
    здійснювати габаритно-ваговий контроль на автомобільних дорогах,
    позначених дорожнім знаком 5.1 "Автомагістраль".

    2.3. Пересувний пункт розміщується не ближче 500 м від
    житлової забудови та повинен мати:
    позначення відповідними тимчасовими дорожніми знаками;
    рівну поверхню із повздовжнім та поперечним ухилом
    <= 3 проміле;
    тверде покриття (асфальтобетонне або цементобетонне) без
    вибоїн та тріщин;
    ширину не менше ніж 7,0 м;
    укріплений металевими кутами приямок для вагових платформ.

    2.4. Роботу пересувного пункту забезпечує персонал з трьох
    працівників - начальника пункту, оператора та водія.

    2.5. Пересувний пункт повинен бути укомплектований таким
    технічним обладнанням та документацією:
    2.5.1 спеціальним автомобілем з розпізнавальним пофарбуванням
    та проблисковим маячком оранжевого кольору та причепом;
    2.5.2 комплектом пересувних автомобільних ваг для осьового
    зважування транспортних засобів у русі. Склад комплекту: дві
    вагові платформи, ваговий індикатор у футлярі та чотири
    вирівнювальні доріжки;
    2.5.3 рулеткою стрічковою, рейкою телескопічною завдовжки 6 м
    для вимірювань параметрів висоти транспортних засобів, рулеткою
    електронною в комплекті зі світловідбивачем;
    2.5.4 бланками довідок про результати здійснення
    габаритно-вагового контролю (додаток 1) ( za800-08 );
    2.5.5 бланками актів про перевищення транспортним засобом
    нормативних вагових параметрів (додаток 2) та актів про
    перевищення транспортним засобом нормативних габаритних параметрів
    (додаток 3);
    2.5.6 журналом обліку великовагових та/або великогабаритних
    транспортних засобів (додаток 4);
    2.5.7 комп'ютером;
    2.5.8 акумулятором для резервного електроживлення;
    2.5.9 бензиновим (дизельним) електрогенератором;
    2.5.10 засобами зв'язку: рацією та мобільним телефоном
    оперативного зв'язку;
    2.5.11 нормативно-правовими актами з організації
    габаритно-вагового контролю (Правила дорожнього руху
    ( 1306-2001-п ), Порядок здійснення габаритно-вагового контролю
    ( 879-2007-п ), Правила проїзду великогабаритних та великовагових
    транспортних засобів, ( 30-2001-п ) цей Технологічний регламент);
    2.5.12 свідоцтвом про повірку ваг та свідоцтвом про державну
    метрологічну атестацію.

    2.6. Пересувний пункт повинен мати такі засоби організації
    дорожнього руху:
    2.6.1 знак індивідуального проектування "Пересувний пункт
    вагового та габаритного контролю" (напис повинен бути виконаний
    чорними літерами на жовтому фоні);
    2.6.2 знак 3.29 "Обмеження максимальної швидкості 70 км/год";
    2.6.3 знак 3.29 "Обмеження максимальної швидкості 50 км/год";
    2.6.4 знак 3.31 "Зона обмеження максимальної швидкості";
    2.6.5 знак 3.32 "Кінець зони обмеження максимальної
    швидкості";
    2.6.6 знак 3.41 "Контроль";
    2.6.7 два знаки 3.25 "Обгін заборонено";
    2.6.8 два знаки 3.26 "Кінець заборони обгону";
    2.6.9 знак 3.30 "Кінець обмеження максимальної швидкості";
    2.6.10 двадцять чотири оранжеві конуси з горизонтальними
    світловідбивними смугами білого кольору.

    2.7. Персонал пересувного пункту має бути забезпечений
    спецодягом, до складу якого входить сигнальний жилет оранжевого
    кольору із світловідбивними елементами.

    2.8. Вимірювальне і вагове обладнання пересувного пункту
    повинно бути атестовано на проведення вимірювань та мати
    відповідне свідоцтво спеціально вповноваженого органу у сфері
    метрології.

    2.9. Вагове обладнання повинно забезпечувати поосьове
    зважування в русі і визначати повну масу вантажного транспортного
    засобу з похибкою не більше ніж 2%, дискретність вимірювання має
    бути не більше ніж 50 кг.

    2.10. Вагове обладнання повинно бути оснащено автоматичним
    або напівавтоматичним пристроєм установки на нуль.
    ТАМ ПОЛОВИНА ИЗ ВЫШЕ ПЕРЕЧИСЛЕННОГО НЕ СООТВЕТСТВУЕТ!!!
    2.http://www.gai.kharkov.ua/autoschool.../pdd-03-ru.htm
    22.5. По специальным правилам осуществляются перевозка опасных грузов и не обезвреженной тары из-под них, движение транспортных средств и их составов в случае, если хотя один из их габаритов превышает за шириной 2,65 м, по высоте от поверхности дороги - 4 м (для контейнеровозов на установленных маршрутах - 4,35 м), по длине - 22 м (для маршрутных транспортных средств - 25 м), фактическая масса свыше 38 т, нагрузка на одиночную ось - 10 т, сдвоенные оси - 16 т, строенные - 22 т (на установленных Минтрансом и Госавтоинспекцией маршрутах - 40 т, для контейнеровозов на установленных маршрутах - 44 т, нагрузка на одиночную ось - 11 т, сдвоенные оси - 18 т, строенные - 24 т) или если груз выступает за задний габарит транспортного средства более чем на 2 м.
    Оси следует считать сдвоенными или строенными, если расстояние между ними (сопредельными) не превышает 2,5 м.
    ГАЗЕЛИ СПРИНТЕРА И ПРОЧИЕ ВООБЩЕ НЕ ИМЕЮТ ПРАВА ЗАГАНЯТЬ НА ВЕСА!!! А ЧТО КАСАЕТЬСЯ ФУР ТО КАК ГАИШНИК ОПРЕДЕЛИЛ ЧТО ФУРА НА ДАННЫЙ МОМЕНТ МОЖЕТ ПРЕВЫШАТЬ 38 ТОНН? НИКАК!!!
    3.http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/879-2007-%D0%BF
    ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 27 червня 2007 р. № 879

    ПОРЯДОК
    здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні

    3) великовагові та великогабаритні транспортні засоби - транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 41, ст. 1852). При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки;
    3. Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування здійснюється Укртрансінспекцією, її територіальними органами та відповідними підрозділами МВС, що забезпечують безпеку дорожнього руху.

    {Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 385 від 20.05.2013}
    13. Під час здійснення габаритно-вагового контролю не допускається використання вимірювального і зважувального обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані.
    в моем случае номера на пломбе не было!!!!
    Этого достаточно что прижать весовой контроль?

  7. #7

    Аватар для Alexandr1300
    Информация
    Могу ошибаться, но вроде еще должны стоять знаки, которых нет.
    Взвешиваю квадратуру круга. МАУ.

  8. #8

    Аватар для gseryoga
    Информация
    совершенно верно это написано в регламенте который я указал выше

  9. #9

    Аватар для gseryoga
    Информация
    так ну что желающие есть ????


 
+ Ответить в теме

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх