+ Ответить в теме
Показано с 1 по 2 из 2
  1. #1

    Аватар для Ilya_Nikitin
    Информация

    Громадяни сигналізують про недостатню якість надання освітніх послуг.

    Нині рівень якості надання послуг у системі шкільної та позашкільної освіти є недостатнім. Саме із цим з початку навчального року на урядову телефонну "гарячу лінію" з проблемних питань у сфері освіти звертаються громадяни з усіх регіонів країни.

    Як повідомили УКРІНФОРМу в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), починаючи з вересня 2012 року, на урядову телефонну "гарячу лінію" надійшло 825 звернень від батьків учнів загальноосвітніх навчальних закладів.


    "На початку навчального року заявники скаржилися на відсутність стовідсоткового забезпечення підручниками у школах, у зв'язку з чим окремі підручники батькам доводилося купувати за власний кошт. Відзначалося також, що якість знань учнів знижується, коли класи переповнені, тому батьки скаржилися, що кількість учнів у класах шкіл подекуди сягає 36-40 осіб, що є перевищенням законодавчо встановленої норми - 30 учнів (Львівська та Черкаська області). Учні міських шкіл навчаються у другу зміну, у дітей виникають незручності - порушується усталений біологічний ритм, що негативно впливає на їхнє здоров'я", - повідомили у Центрі.

    Зокрема, батьки скаржаться на те, що класи, де навчаються їхні діти, поділяються без врахування індивідуальних здібностей та потреб учнів. Так, у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 у м.Малин Житомирської області поділ 5-х класів на два гуманітарні та один математичний проведено за середнім балом тестів 4-го класу та без попередження батьків. Після звернення батьків на урядову телефонну "гарячу лінію" з метою раціонального комплектування класів цього навчального закладу на батьківських зборах було прийнято рішення залишити кількісний склад новостворених колективів 5-класників, з урахуванням індивідуальних потреб окремих учнів.

    Позитивно вирішуються звернення щодо організації індивідуального навчання дитини з відповідним діагнозом захворювання чи з інвалідністю в загальноосвітньому навчальному закладі, зокрема виконкомом Павлоградської міськради Дніпропетровської області.

    У своїх зверненнях громадяни також сигналізують про потребу в існуванні груп подовженого дня, особливо для учнів початкових класів, з метою засвоєння ними матеріалу, виконання домашнього завдання та перебування під наглядом вчителя. В окремих навчальних закладах групи подовженого дня відсутні через недостатнє фінансування або неприйнятний графік роботи для працюючих батьків. Нерідко за відвідування такої групи батьки змушені платити.

    Майже 10% усіх звернень з питань освітньої галузі стосувалися вчителів, їх невідповідності займаним посадам, неетичної поведінки та недбалості. Такі звернення надходили переважно з Київської, Хмельницької, Львівської та Харківської областей.

    У свою чергу вчителі сигналізують про факти порушень правил проведення атестації, спрямованої на підвищення кваліфікації, професіоналізму та майстерності, стимулювання їхньої праці.

    У зверненніх зазначалося, що вирішення багатьох проблем освітніх закладів, зокрема, проведення ремонтних робіт, придбання інвентарю, миючих засобів, заміна оргтехніки, підготовка до іспитів тощо відбувається за кошти батьків, що вносяться до фондів шкіл та класів. Тож громадяни скаржаться, що при цьому перед ними ніхто не звітує про витрачені кошти. Розмір же щомісячних внесків коливається в середньому від 20 і подекуди до 700 гривень.

    Відповідно до ст. 20 Закону України "Про позашкільну освіту", діти з багатодітних та малозабезпечених сімей, діти-інваліди, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування здобувають позашкільну освіту безоплатно. Однак, багато заявників вважають, що оплата за відвідування позашкільних навчальних закладів позбавляє можливості їх дітей займатися спортом, музикою, танцями та малюванням.
    З 15 по 21 лютого на урядову телефонну "гарячу лінію" та через веб-сайт Урядового контактного центру звернулися 8400 громадян із заявами, скаргами та пропозиціями.

    Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.

    Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

  2. #2

    Аватар для Ilya_Nikitin
    Информация
    З 21 червня 2013 року, на базі Урядового контактного центру запроваджено спеціалізовану «гарячу лінію» 0 800 507 309 для звернення громадян з питань корупційних дій – дієвого засобу спілкування влади і громадськості для реагування на життєво важливі проблеми, що порушуються людьми.

    Урядова телефонна «гаряча лінія» для звернення громадян з питань корупційних дій 0-800-507-309

    www.ukc.gov.ua


 
+ Ответить в теме

Метки этой темы

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх