+ Ответить в теме
Показано с 1 по 3 из 3
  1. #1

    Аватар для Maksi
    Информация

    ГАИ - режимный объект?

    В связи с недавним роликом рассмотрения дела в ГАИ решил поискать определение режимного объекта и является ли ГАИ и другие места чиновников "режимными объектами", как они их сами называют

    Громадське місце — це частина (частини) будь-якої будівлі, споруди, яка доступна або відкрита для населення вільно, чи за запрошенням, або за плату, постійно, періодично або час від часу.
    в ГАИ на рассмотрение приглашают - значит всё верно

    громадські місця визначені у Законі «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення» № 2899-IV, прийнятим 11 червня 2009 року з нещодавніми змінами. До них належать:

    під’їзди житлових будинків;
    підземні переходи;
    ліфти;
    таксофони;
    заклади охорони здоров’я;
    навчальні та освітньо-виховні заклади;
    дитячі майданчики;
    спортивні майданчики та приміщення закритих спортивних споруд;
    громадський транспорт (включаючи транспорт міжнародного сполучення);
    стадіони, приміщення відкритих та закритих спортивних споруд;
    заклади громадського харчування;
    приміщення закладів культури;
    приміщення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ;
    приміщення підприємств, установ та організацій всіх форм власності.
    тут тоже всё понятно

    — Усе, що не заборонено законом, дозволено. Ніяких претензій у правовому полі до поведінки людини не може бути, якщо вона не обмежена діями чинного законодавства.
    комментарий начальника прес-служби УМВС України в Полтавській області Юрія Сулаєва

  2. #2
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация
    Нуууу. Закон про курении тут не причём, это тимо в гаи курить низя.. А вот определение общественного места катит.
    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!

  3. #3

    Аватар для kam
    Информация
    есть у меня такая заготовка, кто пожелает, пробуйте...дорабатывайте...

    Міністру внутрішніх справ України
    ЗАХАРЧЕНКО В. Ю.
    вул.Академіка Богомольця, 10,
    м.Київ, 01024, Україна
    ___________________________________

    Голові Державної служби України з
    питань захисту персональних даних
    Мервінському Олексію Івановичу

    вул. Марини Раскової, 15, м. Київ, 02660
    _____________________________________________

    Прокурору Донецької області
    Державному раднику юстиції 3 класу
    Сюсяйло Олег Миколайович

    Донецк Украина. Адрес: улица Генерала Антонова, 2.


    Начальнику Департаменту ДАІ МВС
    України полковнику міліції
    Астапковичу Володимиру Івановичу
    вул. Лук`янівська, 62, м. Київ, 04071,
    Україна
    __________________________________

    Копія: МВС України
    Копія: Генеральна прокуратура України
    Копія: Державна служба України
    з питань захисту персональних даних.


    .......................
    .......................
    .......................



    ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ



    22.04.2013 року по особистим справам мені потрібно було передати заяву до секретаря УДАІ УМВС України у Донецькій області.
    З метою реалізувати своє вільне право на звернення до міліції з заявою, я зайшов у будівлю УДАІ за адресою: вул.Ходаковського, 10, м.Донецьк, 83023

    Але вільно пройти у будівлю мені не дозволила особа жіночої статі пенсійного віку, у цивільному одязі. Не представившись вона стала вимагати від мене надати їй мій паспорт. З якого вона забажала переписати мої фамілію ім’я та по батькові, та адресу проживання та записати ці дані у журнал який знаходився в неї на столі.

    Я побачив, що розгорнуті сторінки журналу вже були заповнені персональними даними інших осіб, до мене зайшли у дану будівлю УДАІ.

    Так як дана особа не представилась та не надала мені відповіді про законність її вимог, я мовчки оминув її і зайшов у будівлю.
    Дана особа стала голосно винуватити мене у тому , що я не пред’явив та не передав їй свої документи.
    Потім вона перегородила собою вихід , та сказала, що не випустить мене з будівлі УДАІ доки я не зайду у чергову частину, яка була поруч з нею .
    Я був вимушений зайти у чергову частину, де запитав у майора міліції (мабуть чергового) яке саме порушення та якого саме законодавства я порушив, та яким нормативним актом за це передбачена відповідальність .

    Також я поцікавився на підставі якого ЗАКОНУ дана особа наділена повноваженнями перевірки документів у громадян які прийшли у УДАІ для захисту своїх прав,

    (Закон України Про Міліцію, надає право (МІЛІЦІЇ,- не цивільній особі)
    ст.11., 2) перевіряти у громадян документи що посвідчують їх особу, а також інші документи, лише при підозрі у вчиненні правопорушень
    та для для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію;



    (також, фактично дана особа, своїми діями , встановила ОБО’ВЯЗОК для громадян України , та для мене - предьявляти і передавати їй документи, але даний порядок встановлення такого обов*язку, повинен відповідати вимогам ст..8, ст.19 та ст.57 Конституції, і ніякі накази та вказівки УДАІ законним обґрунтуванням свавілля, та зловживання владою бути не можуть.)

    - та на підставі якого нормативного документа дана особа уповноважена створювати базу (у вигляді огидно-брудного журналу) НЕЗАРЕЄСТРОВАНИХ ПЕРСОНАЛЬНИХ, у встановленому законодавством порядку, ДАНИХ громадян України.

    Черговий виявився професійною грамотною людиною та сказав , що затримувати мене нема за що , після чого дозволив мені піти.


    Згідно з Конституцією України,

    Стаття 6.
    Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.


    Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.

    Конституція України має найвищу юридичну силу.
    Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

    Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

    Стаття 57. Кожному гарантується право знати свої права і обов'язки.

    Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом.

    Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними.


    Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

    Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

    Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;

    Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу письмово надати ( на адресу: Донецька обл.,м.Макіївка Центрально-міський р-н.вул.. Трубіціна, 2а ,)повну, ґрунтовну інформацію ( з посиланням на Закони України :


    1. у межах яких саме встановлених ЗАКОНОМ ПОВНОВАЖЕНЬ,

    2. та у який саме встановлений ЗАКОНОМ СПОСІБ
    ( ст..19 Конституції) , діяла дана особа жіночої статі , пенсійного віку?

    3. На підставі якого закону, Своїми протизаконними діями дана особа жіночої статі порушила моє право на вільний доступ до секретаря УДАІ.

    4. Ким була та особа, та у якому статусі ?

    5. На підставі якого саме наказу, дана особа знаходилась у будівлі УДАІ та вимагала в мене документи для перевірки

    - не допускала у УДАІ,

    - та створювала незареєстровану базу персональних даних?

    6. Хто саме та яким наказом наділив дану особу повноваженнями не допускати громадян у УДАІ, вимагати документи та створювати базу персональних даних?


    7. Яким саме нормативно-правовим актом керувалося керівництво даного УДАІ, при наділенні даними повноваженнями, даної особи ?

    8. Чи відповідає даний нормативно правовий акт, якщо такий існує, вимогам Конституції та Законам.?



    На всяк випадок, навожу офіційний кодифікований приклад того, що у апараті самого Міністерства внутрішніх справ на даний час не існує ЗАКОННИХ підстав « створювати пропускний режим для громадян…..

    Даний СКАСОВАНИЙ наказ розміщений на сайті Президента України

    Про який тоді порядок не допуску громадян у будівлю МВС може йтися у обласних управліннях?

    http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/MVS401.html

    МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
    НАКАЗ

    від 21 вересня 2012 року N 822
    Про скасування наказу МВС від 14.08.2012 N 701

    Відповідно до Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року N 383/2011, Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року N 731, та з метою приведення відомчих нормативно-правових актів у відповідність до законодавства наказую:

    1. Скасувати наказ МВС від 14.08.2012 N 701 "Про затвердження Інструкції з організації охорони та пропускного режиму на об'єктах апарату Міністерства внутрішніх справ України".

    Додаткова інформація:


    … Відповідальність за незаконне збирання, зберігання, використання конфіденційної інформації про особу без її згоди , передбачена ст. 182 Кримінального кодексу України,

    Ухилення від реєстрації баз персональних даних передбачена Кодексом про адміністративні порушення.


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Зуом
    Стаття 27. Нагляд за додержанням законності у
    діяльності міліції

    Нагляд за додержанням законності у діяльності міліції
    здійснюють Генеральний прокурор України і підлеглі йому прокурори.











    __________________________________________________ ______

    можно еще в минюст обратиться за пояснением как приказ мвд ...

    X. Контроль за здійсненням пропускного режиму
    та охороною адміністративних будинків ОВС, ІТТ

    http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0786-09/page4

    ...приказ это подзаконный акт.

    вопрос в том что пока не отмнена ст.6 и ч.2 ст.19 Конституции, милиция ОБЯЗАНА ....діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

    ...Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

    + закон о информации

    как это все увязывается ?
    Последний раз редактировалось kam; 29.07.2013 в 13:00.


 
+ Ответить в теме

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх