Результаты опроса: Чи допомогли мені в Урядовому Контактному Центрі?

Голосовавшие
4. Вы ещё не голосовали в этом опросе
  • Так

    1 25.00%
  • Ні

    1 25.00%
  • Не звертався

    2 50.00%
+ Ответить в теме
Показано с 1 по 9 из 9
  1. #1

    Аватар для Accent
    Информация

    Обращения к властям в электронном виде

    Вчера на оГороде случайно обнаружил две интересные ссылки.
    Службы занимаются тем,что получают запросы,жалобы от граждан в электронном виде и пересылают структурам,которые электронные обращения ещё не признают.
    Веб-сайт державної установи «Урядовий контактний центр» www.ukc.gov.ua дає можливість громадянам, підприємствам, установам та організаціям, фізичним особам — підприємцям, органам місцевого самоврядування надіслати звернення, а саме - пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги до центральних органів виконавчої влади, а також до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
    Вчера ещё работала и другая аналогичная структура :
    Державна система електронних звернень
    ,но ,то ли её на выходные отключают(уходя гасите свет?) то ли уже крякнулась
    Последний раз редактировалось Accent; 16.02.2013 в 06:40.
    If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - (c) M. Andretti

  2. #2

    Аватар для Maksi
    Информация
    Цикаво. Так гораздо удобнее. Но будут ли ответы?

  3. #3

    Аватар для Accent
    Информация
    там ,где слямзил ссылки-люди писали,что работает
    If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - (c) M. Andretti

  4. #4

    Аватар для Ilya_Nikitin
    Информация

    Споживачам ринку фінпослуг в Україні

    Ринок фінансових послуг в країні динамічно розвивається, зростає кількість споживачів, проте ринок цей характеризується низьким рівнем інформаційної прозорості. Населення недостатньо володіє загальною інформацією про свої права та обов'язки як споживачів фінансових послуг. І найменш обізнаними є соціально незахищені категорії населення, зокрема пенсіонери, звернення яких на урядову телефонну "гарячу лінію" становлять понад 10% звернень від усіх категорій громадян.
    Як повідомили в Управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), впродовж минулого року та з початку 2013-го на урядову телефонну "гарячу лінію" звернулися 1753 заявники з приводу незадовільної роботи фінансових установ (кредитних спілок, ломбардів, страхових компаній, банків, інвестиційних фондів та інших) та неповернення грошових коштів. Найбільше звернень заявників - з Києва, Одеської, Донецької, Миколаївської, Дніпропетровської та Черкаської областей.
    "Фахівцями Урядового контактного центру минулоріч опрацьовано 1517 звернень заявників. З початку року від громадян надійшло 236 звернень стосовно незадовільної роботи банківських та фінансових установ з отримання кредитів та повернення депозитних коштів (19,5% звернень від загальної кількості), з питання погашення та закриття кредитних договорів - 1,4%, з питання невиплати компенсацій страховими компаніями - 26,3%, з питання надання роз'яснень заявникам щодо законодавства та процедури повернення депозитних коштів - 1,8%", - повідомили у Центрі.
    У повідомленні, зокрема, нагадується, що відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2012 року №867, з метою поліпшення ситуації на ринку фінансових послуг, було розроблено і впроваджено Стратегію реформування системи захисту прав споживачів на ринках фінансових послуг на 2012-2017 роки.
    В Україні визначено відповідальний орган виконавчої влади - Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг). Державне регулювання на ринках фінансових послуг спрямоване на досягнення системної стабільності шляхом здійснення контролю за дотриманням фінансовими установами встановлених норм та правил, у тому числі щодо реєстрації та ліцензування, наявності необхідних фінансових ресурсів (капіталу, ліквідності тощо), кваліфікованого персоналу, обмеження ризиків під час провадження діяльності, розкриття інформації тощо.
    Зі свого боку фахівці Урядового контактного центру радять перед тим, як звертатися за позикою до кредитної спілки, спочатку звернутися до Нацкомфінпослуг щодо наявності реєстрації кредитної спілки у Державному реєстрі фінансових установ.
    За період з 8 до 15 лютого 2013 року на урядову телефонну "гарячу лінію" та через веб-сайт Урядового контактного центру звернулися 12 700 заявників зі скаргами, заявами та пропозиціями.
    Урядова телефонна "гаряча лінія" працює за номером: 0-800-507-309, з понеділка по п'ятницю з 8 до 21 години, в суботу - з 8 до 19 години, крім неділі та святкових днів. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України - безкоштовні.
    Адреса веб-сайту Урядового контактного центру - www.ukc.gov.ua

    ---------- Сообщение добавлено в 10:47 ---------- Предыдущее сообщение размещено в 10:38 ----------

    Уряд на зв'язку з громадянами
    Телевізійна програма соціального спрямування, метою якої є інформування глядачів про діяльність органів виконавчої влади. Це спільний проект Першого Національного і Урядового контактного центру.
    На урядову "гарячу лінію" щодня надходять сотні звернень від небайдужих громадян, адресовані представникам влади.
    Оператори Урядового контактного центру передають їх у профільні держустанови, чиновники їх розглядають і надають відповіді. Така схема оперативного реагування дає можливість уникнути багатьох бюрократичних перешкод.
    А завдяки телепрограмі "Уряд на зв’язку з громадянами" люди дізнаються про те, що їх хвилює, не лише оперативно – в ефірі Першого Національного, але й від урядовців безпосередньо. Оскільки гостями програми є міністри, голови державних служб, агентств, інспекцій, інших відомств. Вони не тільки відповідають на численні запитання респондентів урядової "гарячої лінії", але й роз’яснюють останні рішення уряду.
    Про популярність такої комунікації говорять і постійно зростаюча кількість дзвінків на урядову "гарячу лінію" і рейтинги програми.
    Якщо і у вас є запитання до влади – будь ласка, звертайтесь на урядову телефонну "гарячу лінію" за номером телефону 0-800-507-309 та через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні. Вам обов'язково дадуть відповідь.
    Будьте активними! І дивіться програму на Першому Національному щосереди о 9:25. До зустрічі в ефірі!

  5. #5

    Аватар для Maksi
    Информация
    О!!

  6. #6

    Аватар для Accent
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Ilya_Nikitin Посмотреть сообщение
    на Першому Національному щосереди о 9:25. До зустрічі в ефірі!
    самый праймтайм-даже сказать нечего! Вся страна бросит работу в среду в 9:25
    If You Feel You're In Control, You're Not Going Fast Enough - (c) M. Andretti

  7. #7

    Аватар для Maksi
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Ilya_Nikitin Посмотреть сообщение
    та через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.
    я зарегился

  8. #8

    Аватар для Ilya_Nikitin
    Информация
    З 21 червня 2013 року, на базі Урядового контактного центру запроваджено спеціалізовану «гарячу лінію» 0 800 507 309 для звернення громадян з питань корупційних дій – дієвого засобу спілкування влади і громадськості для реагування на життєво важливі проблеми, що порушуються людьми.

    Урядова телефонна «гаряча лінія» для звернення громадян з питань корупційних дій 0-800-507-309

  9. #9

    Аватар для vbratok
    Информация
    Телефон-то хоть правильный? ))
    А то это коррупционеры даже анти-коррупционный телефон без коррупции сделать не могу


 
+ Ответить в теме

Метки этой темы

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх