+ Ответить в теме
Страница 1 из 6 1 2 3 ... ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 56
  1. #1

    Аватар для Maksi
    Информация

    ГАИ начало штрафовать водителей на постах за знаки "90-70-50"

    Началось 15 числа

    Стационарный пост. Превышение скорости на знаках 90-70-50.


    Прибор "Trucam"

    До:
    Кіровського районного суду м. Дніпропетровськ
    49101, м. Дніпропетровськ, пр.Пушкіна, 29

    Позивач: ***********************

    Домашний адрес
    Адреса електронної пошти: mail@gmail.com

    Відповідач 1:
    УДАI ГУ МВС України у Київський області
    м. Київ, вул. Ернста Федора 3, 03151
    044 249 84 02
    Інші засоби зв’язку невідомі

    Відповідач 2:
    Іванов Артем Юрійович
    інспектор ДПС 5-й взводу роти ДПС ДАІ по ОСП
    УДАI ГУ МВС України у Київський області
    м. Київ, вул. Ернста Федора 3, 03151
    044 249 84 02
    Інші засоби зв’язку невідомі


    АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
    про визнання протиправною та скасування
    постанови про притягнення до адміністративної відповідальності
    серія АІ1 №191130 від 15 травня 2012 року

    Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст. 288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
    Відповідно до ч.5 ст. 288 КУпАП від сплати держмита звільнено

    15.05.2012 року о 9.15 я, *********, керуючи власним автомобілем Hyundai Sonata, державний номер ********, рухався по а/д Бориспіль-Дніпропетровськ з дозволенною Правилами Дорожнього Руху швидкістю.
    Приблизно в цей час на 44 км а/д Бориспіль-Дніпропетровск мене зупинив інспектор ДПС 5-й взводу роти ДПС ДАІ по ОСП. Як виявилось причиною зупинки, за думкою інспектора Іванова Артема Юрійовича та згідно з його слів за показниками приладу „Trucam”, стало порушення мною вимог пункту 12.9 Правил дорожнього руху України, за що передбачена відповідальність згідно ч.1 ст. 122 КУпАП.

    На мої заперечення стосовно того, що я не вчиняв дій, які порушували б Правила дорожнього руху України, а рухався відповідно до цих Правил та встановленої Правилами швидкості, інспектор склав протокол про адміністративне правопорушення від 15.05.2012 р. В протоколі зазначено, що я, Позивач, нібито порушив вимоги п. 12.9 Правил дорожнього руху і, що швидкість руху була виміряна приладом «Trucam».

    Також, не зважаючи на мої заперечення, про що було вказано в протоколі, і врахувавши свої думки достатніми Відповідач, інспектор ДПС Іванов Артем Юрійович, прийняв рішення про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255 грн., та виніс постанову серія АІ1 №191130 в справі про адміністративне правопорушення від 15 травня 2012 року.(копія додається).

    По суті справи можу повідомити наступне: зважаючи на те, що на 44 км а/д Бориспіль-Дніпропетровськ Правилами Дорожнього Руху встановлена швидкість руху 90 км/год – я рухався згідно ПДР України та не порушував встановлену швидкість. Підіжжаючи до стаціонарного посту ДАІ я побачив знаки обмеження швидкості «70» та «50» та ще більше знизив швидкість до 74 км/год за для безпеки руху через стаціонарний пост ДАІ. Але все одно був зупинений інспектором ДАІ. В поясненнях до протоколу про адміністративне правопорушення та під час бесіди з інспектором, я пояснив йому, що не порушував жодного пункту ПДР, адже п.п. 12.10 чітко визначає коли водій може бути притягнутий до адміністративної відповідальності за порушення встановлених обмежень швидкості руху –

    12.10. Додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно у разі проведення дорожніх робіт разом з попереджувальним знаком 1.37. У разі коли дорожні знаки обмеження руху 3.29 та 3.31 встановлені без проведення дорожніх робіт або залишені після їх завершення, водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху.

    Одже, інспектор ДАІ Іванов Артем Юрійович, притягуючи мене до відповідальності в данному випадку взагалі перевищив свої службові обов'язки та виніс постанову в справі про адміністративне правопорушення незаконно.

    Відповідно до п. 2.13 Інструкції «З організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», до протоколу, складеного з використанням показань технічних приладів, долучаються фото-, відео або інші матеріали, на яких зафіксовані показання цих приладів. Як витікає зі змісту адміністративного протоколу жодного матеріалу не було надано.

    Інспектор ДПС Іванов Артем Юрійович не ознайомив мене з моїми правами та обов’язками під час складання зазначеного протоколу, чим лишив мене права користуватися правовою допомогою, заявляти клопотання та надати документи, які передбачені ст. 268 КУпАП, що в свою чергу спричинило неправильне та необґрунтоване рішення по справі.

    Інспектор ДПС Іванов Артем Юрійович виніс постанову по справі ще до того, як оформив протокол (готова постанова АІ1 №191130 була додана до протоколу, що інспектор ДПС власноруч записав у протоколі АІ1 №426258), чим вчинив ряд грубих процесуальних порушень. Зокрема, були порушені наступні статті Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП):
    - ст. 245 КУпАП, яка вказує, що з’ясування обставин справи при її розгляді повинно бути всебічне, повне і об'єктивне, а вирішення справи повинно відбуватися в точній відповідності з законом;
    - ст. 251 КУпАП вказує, що протокол про адміністративне правопорушення є одним із доказів по справі, а ст.ст. 279 та 283 КУпАП зазначають, що при розгляді справи оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховується особа, яка притягається до відповідальності та бере участь у справі, а вже потім приймається рішення та виноситься постанова по справі.
    Таким чином, винесення постанови по справі ще до того, як був складений протокол та внесені до нього пояснення водія, є грубим порушенням норм КУпАП та свідчить про формальний розгляд справи.


    На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 251, 252, 254, 255, 276, 287, 288, 289, 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, ст. 2, 6-11, 18, 19, 71, 104-106 Кодексу адміністративного судочинства України вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП є необґрунтованим, недоведеним з наступних причин:

    Рухаючись по а/д Бориспіль-Дніпропетровськ я виконував вимоги Правил дорожнього руху України щодо дозволеної швидкості.
    За таких умов вважаю, що у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.

    Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова серія АІ1 №191130 в справі про адміністративне правопорушення від 15 травня 2012 року є необґрунтованою, протиправною, незаконною та підлягає скасуванню.



    ПРОШУ:
    1. Прийняти позовну заяву до розгляду.
    2. Визнати протиправною та скасувати постанову серії АІ1 №191130 в справі про
    адміністративне правопорушення від 15 травня 2012 р.
    3. Справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях адміністративного правопорушення.



    Додатки:
    1. Копії позовної заяви на 4 арк. в 3-х прим.
    2. Копії постанови серії АІ1 №191130 в справі про адміністративне правопорушення від
    15.05.2012 р - 3 шт.
    3. Копії протоколу серії АІ1 №426258 про адміністративне правопорушення від 15.05.2012 р – 3 шт.
    4. Копії паспорту – 3 шт.
    5. Копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу – 3 шт.




















    «21» травня 2012 року______________________________




    Продолжение уже с другим водителем.


  2. #2

    Аватар для Maksi
    Информация

  3. #3

    Аватар для Accent
    Информация
    вчера и меня пытались оштрафовать на въезде в Запорожье
    (Пост 33
    Запоріжжя-Північ
    475 км а/д Н-08 Бориспіль - Дніпропетровськ - Запоріжжя)
    по 12.9. Снимали на Арену вроде-совсем маленький такой ящичек на треноге-70 с чем-то там км/час-то есть стационарное оборудование,которое всем обещали-что будет распознавать угнанные машины чуть ли не по запаху-на посту отсутствует. При упоминании 12.10 беседа свелась к тому,что "это не они такие знаки повесили",а Киевавтодор,или кто-то там ещё из Киева-на этом и расстались. Видео (Слава,превьюшка через кнопку не генерируется )




    P.S. и когда уже это бакланство закончится - ДАИ не выгодно узаконивать посты на трассах-тогда никто не будет нарушать-а так можно,прямо не отходя от тёплой будки косить наличку-и что так и будем друг друга давить знанием ПДД?
    Последний раз редактировалось Accent; 24.06.2012 в 08:46.

  4. #4

    Аватар для Maksi
    Информация
    ехал на Красноградском посту 60... не хотел останавливаться.. человек спал в машине... не остановили.. ))) что туда... что обратно.. и на новомосковском также.. ))... и на Песочине...

  5. #5

    Аватар для ROBOCOP
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Accent Посмотреть сообщение
    расстались. Видео (Слава,превьюшка не генерируется )
    http://youtu.be/lZkQlt3-wRU
    Генерируется:
    Думай глобально - действуй локально !

  6. #6

    Аватар для Accent
    Информация



    Цитата


    Сообщение от ROBOCOP Посмотреть сообщение
    Генерируется:
    кудесник,а что ты делал-расскажи по пунктам)))))
    Пробовал 3-4 разных способа-и никак-через кнопку совсем иначе ссылка выглядит
    Последний раз редактировалось Accent; 24.06.2012 в 08:47.

  7. #7
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Accent Посмотреть сообщение
    расскажи по пунктам)))))
    Та просто нужно адрес другой вставлять, в самом начале ютуб даёт тебе левюу сслку на их новый сервак youbu.be , а движок наш понимает только адрес youtube.com. Вот почему у тебя видео не хотело вставляться.

    Просто нужно после заливки посмотреть свой ролик допустим через раздел "Мои видео" на Ютубе и скопировать ссылку из браузера с адресом этого видео.
    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!

  8. #8

    Аватар для Ivanus
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Accent Посмотреть сообщение
    вчера и меня пытались оштрафовать на въезде в Запорожье
    Аналогично на этом же посту, правда начали с полосности - я ехал в левой полосе. Притом сначала меня тормозил один ГАИшник, а чуть дальше второй разбирался с уже остановленным автомобилем, как меня увидел - давай палочкой махать...
    Видео нет, но разговор был таким:
    Инспектор: ГАИ области, инспектор такой-то. Вы нарушили пункт 11.2 (кажется) порядок движения по полосам.
    Я: Вынужден был двигаться в левом ряду, т.к. правый непригоден для движения.
    И: На данном участке дорога нормальная
    Я: На дороге в правой полосе присутствует колея, машина трудно поддается управлению - её носит. Я вынужден был перехать в левый ряд.
    И: А Вы знак "50" видели?
    Я: Видел, а что он тут делает?
    И: Стационарный пост ГАИ...
    Я: А каким пунктом ПДД это регламентировано?
    И: Ну это я Вам так сказал, я же Вас за полосность остановил! Ваше нарушение зафиксировано на камеру.
    Я: Я не отказываюсь от того, что двигался в левом ряду. Я знаю правила и двигаюсь настолько близко к правому краю, насколько позволяет проезжая часть. Если дорога нормальная, я обязательно еду в правом ряду, если дорога не позволяет - вынужден двигаться в левом.
    Инспектор попросил документы, попросил придерживаться правил и пожелал счастливого пути!

  9. #9

    Аватар для Accent
    Информация
    есть предчувствие,что кто-то с этими постами ДАЙ погорячился,и ввести их ,как место обязательного ограничения скорости невозможно,не нарушая какие-то европейские нормы. Нам же пели как-на всех постах будет установлена система,которая автоматически по видео будет идентифицировать автомобили и сверять их номера с базой розыска-именно для этой системы и нужна скорость 50-иначе она не успеет сработать. А такая автоматическая система означает,что МВД пожелало постоянно проверять всех автомобилистов на причастность к нарушениям законов - тут ,похоже,всё и кроется.
    Год прошёл- системы на постах нет-уже это означает,что снижение скорости не обосновано даже с этой стороны, в ПДД посты не внесены-нам теперь предстоит пожизненно так сталкиваться с ИДПС?
    ДПС лучше нас знают ПДД,прекрасно знают,что нарушают их этими остановками-и где выход?

  10. #10
    Администратор
    Аватар для bazar76
    Информация



    Цитата


    Сообщение от Accent Посмотреть сообщение
    и где выход?
    Надо местным металистам шепнуть, где знаки стоят, мож они чем и помогут. )))))
    Шануймося, браття, бо ми того варті !!!


 
+ Ответить в теме
Страница 1 из 6 1 2 3 ... ПоследняяПоследняя

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
Вверх